Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بیلد، مانوئل نویر دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن مونیخ از همسرش جدا شده است. بر اساس این گزارش، نویر از رسانه‌ها خواسته به حریم خصوصی او احترام بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد مانوئل نویر، دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن مونیخ از همسرش جدا شده است. این روزنامه در گزارش خود می‌گوید نویر از مدتی پیش با همسرش دچار اختلافات جدی بوده و این زوج مدتی هم به صورت جداگانه زندگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیلد می‌گوید نویر از رسانه‌ها خواسته در پرداختن به این موضوع به حریم خصوصی او احترام بگذارند.

 

 

بعد از دیدار دیروز بایرن مونیخ مقابل هرتا برلین وقتی مانوئل نویر با سوالات خبرنگاران در این باره  مواجه شد در پاسخ گفت:" من متوجهم که شما مجبورید این سوال را بپرسید ولی این مساله خصوصی است. لطفا این را درک کنید که من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم".

 

اولین بار گزارش‌ها در این باره زمانی مطرح شد که در جریان اردوی بایرن مونیخ در قطر عکس‌هایی از نویر منتشر شد که نشان می‌داد او حلقه ازدواجش را به دست ندارد. روزنامه بیلد حتی به این اشاره کرده که نویر عکس خودش و همسرش نینا را از روی پروفایل واتس‌اپ خود برداشته.

 

با انتشار این خبرها برخی رسانه‌های آلمانی می‌گویند با اینکه به نظر می‌رسید علت افت نویر در فصل گذشته مصدومیت طولانی‌مدت او بوده ولی این خبر نشان می‌دهد که شاید افت او دلیل خانوادگی هم داشته و تنها به مصدومیت مرتبط نبوده است.

 

بایرن مونیخ مانوئل نویر تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ مانوئل نویر تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)

یاشوا کیمیش گل اول بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • مانوئل نویر و چالش پاسخ به سوالات فوتبالی مربوط به لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی