Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان از شناسایی و تخریب 8 آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی غلامعلی‌نژاد، رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تخریب سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه کارون اظهار کرد: 

علی غلامعلی نژاد رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان، اظهار کرد: با همکاری پرسنل امور آب مرکز، علی‌رغم تمامی تنش‌ها و درگیری‌ها، تعداد ۸ آلاچیق رستورانی و سازه غیرمجاز واقع در اهواز تخریب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سازه‌ها که بدون اخذ هیچ‌گونه مجوزی در بستر رودخانه کارون مشغول فعالیت بودند، تخریب و مورد قلع و قمع قرار گرفتند.

رئیس اداره حریم بانی سازمان آب و برق گفت: هرگونه دخل و تصرف در حریم رودخانه‌ها جرم بوده و طبق احکام اسلام به عنوان منابع ملی و بیت المال محسوب می‌شوند. ما نیز به عنوان نماینده قانون، وظیفه اجرا قوانین را برعهده داریم که در صورت مشاهده و یا اطلاع از ساخت و ساز در بستر کارون و یا هر رودخانه دیگر در خوزستان پس از طی روند قضائی آن اقدام به تخریب سازه غیر قانونی می‌کنیم.

در حالی این مسؤول سازمان آب و برق صحبت از تخریب‌ سازه‌های غیرمجاز در حریم رودخانه های خوزستان کرده که پیشتر استاندار خوزستان ضمن مخالفت با تخریب سازه‌های ایجاد شده در رودخانه‌ها گفته بود: موافق تخریب رستوران‌های حاشیه کارون نیستیم که سرمایه ملی از بین برود، ضمن اینکه عموم از آنها استفاده می کنند و در مواقع لازم بسته می شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رودخانه کارون خوزستان آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

محمد عشقی افزود: در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه استان یزد بخصوص در شهرستان‌های میبد و اردکان و بهاباد شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

وی گفت: بر این اساس؛ به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

عشقی با بیان اینکه بر همین اساس نیرو‌های جمعیت هلال احمر در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • ماجرای تخریب ۶۰ ویلای غیرمجاز ۸۰ میلیارد تومانی ؛ گفتم تخریب کافی نیست...
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات