Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صداقت روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۵۰ برنامه ورزشی، ۱۰ برنامه عمرانی و فرهنگی در حوزه ورزش وجوانان همزمان با دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در دهه فجر از چهارخانه تخصصی ورزشی بهره برداری می شود، خاطرنشان کرد: خانه ورزش ژیمناستیک، خانه جودو، خانه بوکس و تکواندوبا اعتبار هفت میلیارد ریال از مهمترین این طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صداقت با اشاره به اعزام ورزشکاران شهرستان ری به ۲۰ دوره مسابقات ورزشی در دهه فجر، اعلام کرد:همچنین این شهرستان ۳۰ دوره مسابقات ورزشی مختلف در سطح شهرستان، استانی وکشوری برگزار می شود.
این مسئول بر لزوم هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های دهه فجر در حوزه ورزش و جوانان، تاکید کرد: این برنامه ها باید توسط هیات های ورزشی و واحد امور جوانان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان با عنوان گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به نحو مطلوب برگزار شود.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام به ویژه در حوزه ورزش و جوانان در این شهرستان باید از سوی هیات های ورزشی به مردم اطلاع رسانی شود.
صداقت همچنین خواستار برنامه ریزی های دقیق و مناسب، ارایه راهکارهای لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر، بررسی دقیق مسایل و رفع مشکلات موجود در اجرای برنامه های دهه فجر شد.
وی یادآور شد: هیات های ورزشی شهرستان باید هر چه سریعتر برنامه های فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده را به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ارایه دهند.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است. این شهرستان ۶۰ هیات ورزشی دارد و ورزشکاران آنها پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده‌اند.

برچسب‌ها شهرستان ری افتتاح ورزش و جوانان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری افتتاح ورزش و جوانان ورزشی شهرستان ری افتتاح ورزش و جوانان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات صنایع دستی، سوغات، غذاهای محلی و ... در شهرستان کوهسرخ برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید جواد موسوی در حاشیه برگزاری جشنواره ریواس گفت: برای مشارکت مردم دستگاه‌های دولتی و عمومی باید زمینه را فراهم کنند که در شهرستان کوهسرخ با انسجام به‌وجود آمده، زمینه فراهم شده است.

وی افزود: توسعه گردشگری شهرستان کوهسرخ برمبنای ظرفیت‌هایی از جمله گردشگری کشاورزی، گردشگری روستایی، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی برنامه ریزی شده که اجرای برنامه‌ها در این مسیر روند رو به رشدی دارد و تاکنون 6اقامتگاه بوم گردی، 6خانه مسافر در این شهرستان آماده بهره برداری است.

موسوی صنایع‌دستی را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان کوهسرخ عنوان کرد و افزود: طی دو سال گذشته 8 کارگاه صنایع ‌دستی در رشته‌های فرت بافی، گلیم بافی و دوخت‌های سنتی، گیوه بافی و قلاب بافی فعال شده و مبلغ 25 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و اشتغال مستقیم حدود 40 نفر فراهم شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: صنایع‌دستی و گردشگری در یک چرخه و زنجیره ارزش قرار دارند و وابسته به یکدیگرند، رونق گردشگری موجب فروش محصولات صنایع دستی و کشاورزی نیز شده و اقتصاد شهرستان را پویا کرده است.

رئیس گروه بازاریابی، آموزش و گردشگری داخلی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز در این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره های گردشگری رویدادی برای احیای هویت اسلامی و ایرانی، تقویت وحدت، رونق اقتصادی، رضایت مردم و همچنین معرفی جاذبه‌ های گردشگری است.

علی اکبر احمدزاده از تلاش این اداره کل برای ثبت جشنواره ریواس ریوش در تقویم جشنواره های گردشگری کشور خیر داد و افزود: معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه های گردشگری استان برای جذب گردشگران داخلی و بین المللی در اولویت اصلی برنامه های این معاونت است.

وی تاکید کرد: توزیع همگانی، زمانی و مکانی سفر با هدف توزیع درآمدهای اقتصادی برای تمام فعالان گردشگری استان در دست اقدام است.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ نیز گفت: این جشنواره روز جمعه 31 فروردین از ساعت 14 تا 20 در شهر ریوش برگزار شد.

رضا ربیعی افزود: شروع برداشت محصول ریواس از اواخر فرودین تا نیمه اردیبهشت است که بعد از پایان ماه مبارک رمضان امسال و با توجه به بارندگی‌های اخیر بهترین زمان برای برگزاری جشنواره انتخاب شد.

ربیعی درباره برنامه‌های این جشنواره گفت: برنامه‌های فرهنگی شامل مراسم آیینی و سنتی، چوب بازی، موسیقی محلی، نمایش طنز و ... در این جشنواره برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری و تولید محصولات متنوع کشاورزی و باغی در این شهرستان بیان کرد: در این جشنواره علاوه بر ریواس سبزی‌های بومی و محلی، آش کوریا و زِزِ، لبنیات، خشکبار، صنایع دستی، نان و فتیر و... عرضه شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا