Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@02:30:09 GMT

تمدید مهلت شرکت در هفدهمین «تصویر سال»

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۴۲۶

تمدید مهلت شرکت در هفدهمین «تصویر سال»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه تصویر سال، تصمیم به تمدید ثبت‌نام در سایت تصویر، به‌دلیل شرایط ویژه فضای مجازی در روزهای اخیر و به درخواست شماری از همراهان همیشگی تصویر سال که تاکنون فرصت ثبت‌نام پیدا نکرده‌اند، صورت گرفته است.

هنرمندان علاقمند به شرکت در هفدهمین نمایشگاه تصویر سال در بخش‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و جشنواره فیلم تصویر تا پایان روز چهارم بهمن ماه ۱۳۹۸ می‌توانند با ثبت‌نام در سایت تصویر آثارشان را بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ویژه «چهل سال، تهران» نیز از آنجا که آثار نمایشگاهی این بخش قرار است فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شود، استثنائاً مهلت ارسال آثار عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

هفدهمین دوره نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از دوم تا بیست‌وسوم اسفندماه ۱۳۹۸ همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم، در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

بخش ویژه هفدهمین دوره نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر با عنوان «چهل سال، تهران» که با حمایت و همراهی سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار می‌شود، در بر گیرنده آثار تجسمی هنرمندان سراسر کشور از شهر تهران در طی چهل سال گذشته (۱۳۵۷-۱۳۹۸) به‌همراه فیلم‌های مستندی که درباره شهر تهران و یا با محوریت مکانی شهر تهران ساخته شده‌اند، خواهد بود.

هنرمندان علاقمند به شرکت در هفدهمین نمایشگاه تصویر سال باید از طریق ثبت نام و آپلود در سایت تصویر به ادرس www.tassvir.com اقدام کنند.

دبیرخانه تصویر سال واقع در تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، روبه‌روی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، پلاک ۲۴، طبقه چهارم، تنها آثار بخش جشنواره فیلم تصویر را به‌صورت دی‌وی‌دی می‌پذیرد.

کد خبر 4830464

منبع: مهر

کلیدواژه: جشن تصویر سال خانه هنرمندان ایران سیف الله صمدیان تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی فیلم سینمایی جشنواره فیلم عمار قاسم سلیمانی برنامه تلویزیونی سازمان صداوسیما سینمای مستند سریال ایرانی کارگردان سینما ابراهیم داروغه زاده شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرماندار اردستان هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی صنایع دستی، محصولات خانگی و حمایت از مشاغل خانگی بیان کرد وگفت: این نمایشگاه در قالب ۱۲ غرفه تا ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
سید محمد هادی احمدی طباء با بیان اینکه در کنار این نمایشگاه برای اولین بار جشنواره غذا‌های خیابانی اردستان نیز برپا شده است افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی بانوان کارآفرین، ایجاد زیست شبانه وشور و نشاط در بین همشهریان و ایجاد یک گذر گردشگری در مبحث خوراک است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • سوال مسابقه هفدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • سوالات مسابقه هفدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت