Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@06:57:06 GMT

صحنه مشکوک داوری بازی بارسلونا گرانادا

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۵۰۱

صحنه مشکوک داوری بازی بارسلونا گرانادا

کارشناسان داوری مارکا و آاس کارت زرد دوم جرمن بازیکن گرانادا که منجر به اخراج او شد را غیرمنصفانه می دانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا توانست در نوکمپ به لطف گل دقیقه ۷۵ لیونل مسی بر گرانادا غلبه کند. در این بازی گرانادا از دقیقه ۶۹ و با اخراج جرمن ده نفره شد. پیسارو گومز داور بازی دقیقه ۵۹ به این بازیکن یک کارت زرد نشان داده بود و دقیقه ۶۹ به دلیل خطا روی مسی کارت زرد دوم را نشان داد و جرمن مجبور به ترک زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شش دقیقه بعد بارسلونا توسط مسی صاحب گل برتری شد.

کارشناسان داوری مارکا و آاس، خطای دوم جرمن را مستحق دریافت کارت زرد نمی دانند.

آندوخار اولیور و ایتورالده گونزالس معتقدند که خطای جرمن روی مسی مشهود است ولی او نباید کارت زرد دوم را دریافت می کرد و بنابراین اخراجش ناعادلانه بوده است. در واقع ده نفره شدن گرانادا کار برای برتری بارسا را ساده تر کرد و با همان تک گل مسی در نهایت پیروز میدان شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا لیونل مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4

بازدید 6 تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پاری سن ژرمن با نتیجه 4 بر یک بارسا را شکست داد. در بازی رفت بارسا 3 بر 2 پاری سن ژرمن را شکست داده بود و حالا با پذیرش این شکست حذف شد. رافینیا در دقیقه 12، تک گل بارسا را زد و سپس رونالد آرائوخو در دقیقه 29 اخراج شد و بارسلونا ده نفر ادامه داد. پس از آن، عثمان دمبله در دقیقه 40 گل تساوی را برای پاریسی ها زد. ویتینیا در دقیقه 54 گل دوم پاری سن ژرمن را زد و تیمش را پیش انداخت. در ادامه کیلیان امباپه در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 89 دو گل بعدی پاری سن ژرمن را زد و بدین ترتیب این تیم فرانسوی با دبل امباپه به نیمه نهایی صعود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4