Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تبریز در مجلس گفت: ما باید خودمان را با مردم تطبیق دهیم نه مردم را با خودمان و هر آنچه برای خود و قوم و خویشمان می‌خواهیم برای مردم هم بخواهیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 30 دی 98) گفت: ما در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی از طرف آمریکا بر علیه ملت خودمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام قدرت ایستاده که ما را به زانو درآورد. ما یک راه بیشتر نداریم که به حرف امام اعتقاد داشته باشیم و آن را ادامه دهیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهمترین بحث، بحث وحدت ماست. ما باید با تمام وجود به این مردم نه به جناح و گروه و دسته و قومیت و طبقه خاص بلکه به کل مردم باید عشق بورزیم و خدمتگزارشان باشیم و بدانیم خداوند ما را در امتحان قرار داده است.

وی افزود: ما باید با مردم با گذشت رفتار کنیم و برخورد خشن با مردم نداشته باشیم. ما باید از رفتار جبارانه پرهیز کنیم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: عمود جامعه، مردم هستند آمریکا و قدرت‌های استکباری از مردم ما می‌ترسند از من و موشک‌ ما نمی‌ترسند. موشک ارزش و افتخار ماست اما قدرت ما قدرت مردمی است نه قدرت دفاعی تنها. این مردمند که اگر در صحنه باشند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند پس باید هوای مردم را  داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حرف‌هایی که ما پشت سر حاکمان می‌گفتیم امروز باید بررسی کنیم که مردم پشت سر ما چه می‌گویند. خودمان را با مردم تطبیق دهیم نه مردم را با خودمان. با انصاف برخورد کنیم. جلوی هوای نفس‌مان را بگیریم و هر آنچه را که برای خودمان، دار و دسته‌خودمان و قوم و خویش‌مان می‌خواهیم برای مردم هم بخواهیم. نه اینکه برای خواص یکسری چیزها را بخواهیم و دیگران را اجنبی،‌ نفوذی و خائن بدانیم.

نایب‌رئیس مجلس در پایان گفت: در مقابل مردم ایستادن یعنی مقابل خدا ایستادن و نباید از سوی دیگر زمانی که گذشت می‌کنیم نادم و پشیمان باشیم. همچنین وقتی می‌توانیم با عطوفت با مردم رفتار کنیم نباید خشن بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تبریز پزشکیان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

یکی از حامیان لایحه عفاف و حجاب در مجلس با تقدیر از اجرای طرح «نور» گفت: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد.

محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند