Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@23:55:07 GMT

قاتل ۴ عضو یک خانواده در بناب دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۵۱۶

قاتل ۴ عضو یک خانواده در بناب دستگیر شد

سرهنگ سهراب شفقی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع قتل اعضای یک خانواده ۴ نفره در یکی از محلات این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل وقوع جرم اعزام و پس از بررسی صحنه قتل شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اعلام کرد: با تحقیقات و اقدامات به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی متهم که بعد از انجام قتل به شهرستان سقز در استان کردستان متواری شده بود، در کمتر از ۸ ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

شفقی اضافه کرد: با تحقیقات و بررسی های به عمل آمده و اعتراف قاتل مشخص شد قاتل که با مقتولان نسبت فامیلی دارد، به دلیل اختلاف خانوادگی وارد خانه خاله اش شده و اعضای ۴ نفره این خانواده را با سلاح گرم به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان افزود: متهم پس از اعتراف به قتل مقتولین با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان کردستان پلیس آگاهی جرم خانواده فرمانده انتظامی شهرستان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اسداللهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان به مأموران پلیس آگاهی الیگودرز و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، گفت: متهم به کلاهبرداری اعتراف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از ایشان کشف شد.

سرهنگ اسداللهی ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان فریب افراد فرصت‌طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه‌های قدیمی، باستانی و اشیا عتیقه را نخورند و در صورت برخورد با این‌گونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبر 6081817

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت