Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرانجام دادگاه عالی لاهور در خصوص حادثه مادل تاون که منجر به کشته شدن ۱۴ تن از طرفداران طاهر القادری شد اعلام نظر کرد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، دادگاه عالی لاهور با بررسی پرونده حادثه مادل تاون اعلام کرد: احتمال دخالت حزب نواز که در آن زمان حکومت پاکستان را در دست داشته زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: رای نهایی در خصوص مجرم یا مجرمین این حادثه تلخ که منجر به کشته شدن 14 نفر و زخمی شدن صدها نفر شد بعدا صادر خواهد شد.

قضات دادگاه عال لاهور ضمن اعتراض به گزارش ارائه شده از سوی کمیته تحقیقات که در آن حزب نواز تبرئه شده بود تصریح کردند: به نظر می رسد گزارش ارائه شده ابهاماتی داشته باشد.

طبق نظر قضات و در صورت محکوم شدن حزب نواز و سران این حزب در کشته شدن مردم عادی احتمال صدور احکام سنگین برای آنها وجود دارد.

رسیدگی به پرونده حادثه مادل تاون به 10 فوریه موکول شده است و تا این تاریخ دادگاه تحقیقات خود را تکمیل خواهد کرد.

چهره های شاخصی چون شهباز شریف و راناثناءالله از جمله متهمین احتمالی حادثه مادل تاون خواهند بود که در صورت تائید دادگاه عالی پاکستان باید مجازات شوند.

در تاریخ پاکستان سیاستمدار مطرحی چون «ذوالفقار علی بوتو» بینانگذار حزب مردم در دوران حکومت ضیاءالحق به اتهام مشارکت در قتل یک شهروند پاکستانی به دار آویخته شده است.

طاهرالقادری: به رای دادگاه درباره حادثه مادل تاون احترام خواهیم گذاشتکمیته تحقیقات حادثه «مادل تاونِ» لاهور مدعی پیشرفت چشمگیر در این پرونده شدگرداب «مادل تاون» 116 پلیس ایالت پنجاب را در خود غرق کرد/ سران حزب نواز در انتظار مجازات

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم (+۱۶) حمله به یک کشیش با چاقو در سیدنی

به گزارش همشهری آنلاین، درست دو روز پس از حمله یک فرد مسلح به چاقو در مرکز خرید «وستفیلد» سیدنی استرالیا و کشته شدن دست‌کم ۶ نفر، یک فرد مسلح با چاقو در یک کلیسا به یک کشیش و عبادت‌کنندگان حمله کرد.

شبکه اسکای نیوز استرالیا گزارش کرد، عملیات گسترده‌ای در «ویکلی» واقع در غرب سیدنی در جریان است ؛ محلی که حادثه مرتبط با چاقوکشی رخ داد و چهار نفر از جمله یک کشیش مسیحی در کلیسا مورد حمله قرار گرفت.

این حادثه در ساعت ۱۹:۰۰ امروز (دوشنبه) به وقت محلی به وقوع پیوست که تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، فرد مسلح به چاقو را در حالی نشان می‌دهد که چندین بار با سلاح سرد خود، سر کشیش را مورد حمله قرار می‌دهد.

طبق این گزارش، جزئیات حمله هنوز مورد تأیید قرار نگرفته است اما گفتهمی‌شود که تنها فرد مسئول این حادثه بازداشت شده است. در حادثه دو روز پیش یک عامل مسلح ۴۰ ساله پس از آن‌که افرادی را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داد، توسط پلیس استرالیا کشته شد.

کد خبر 844658 منبع: فارس برچسب‌ها استرالیا مسیحیت - کلیسا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • فیلم (+۱۶) حمله به یک کشیش با چاقو در سیدنی
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
  • اگر ایران به اسرائیل حمله کرد روی قبر من ادرار کنید!
  • بارش‌های رگباری بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه‌ای برای جمع آوری کارت‌های سوخت نداریم
  • شمار مصدومان حوادث جاده‌ای امسال
  • ۳۷ ماه حبس برای رئیس اتحادیه جهانی بیاتلون