Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیراله گراوند روز دوشنبه در نشست بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از این تعداد پروژه ۱۸ طرح عمرانی با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال و ۳۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی افزود: مسوولان همه دستگاه های اجرایی شهرستان و نهادهای مردمی ایلام با هم افزایی و نوآوری در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال مشارکت فعال داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار ایلام تاکید کرد: کیفیت ‌بخشی به برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد چرا ‌که هدف اصلی برنامه‌ها آشنایی مخاطب و تاثیرپذیری آنها از انقلاب اسلامی و دستاوردهای گرانبهای آن است.

گراوند به ایجاد امنیت در این ایام بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: پوشش امنیتی، ترافیکی و انتظامی به حوزه های مربوطه ابلاغ می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات آبروی نظام و کشور و موجب تحکیم پایه های انقلاب اسلامی است و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور مهم است.

فرماندا ایلام بیان اینکه آرمان ها و اهداف نظام اسلامی باید بر منافع فردی ارجحیت داشته باشند، افزود: هرگونه تخطی از قانون، موجب تغییر در نگرش مردم می شود و در مشارکت آنان در این عرصه موثر است.

گراوند نقش ارزشمند مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: در جشن های این ایام باید محوریت مردمی مد نظر قرار گیرد و این مهم بیش از پیش برجسته شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست گفت: ۱۲ کارگروه اجرایی دهه فجر برای اجرای برنامه ها تشکیل می شوند که شامل کارگروه اصناف و بازاریان، مساجد و تشکل های دینی و مردمی، ایثارگران، بسیج،روستایی و عشایری، زنان و خانواده، دانش آموزی، فضاسازی و مدیریت شهری، کودک و نوجوان، ورزش و جوانان، همیاری و خدمات رسانی و اماکن مقدس است.

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: دهه فجر به عنوان روزهای جشن و عید انقلاب فضای با نشاطی در جامعه ایجاد می کند و این بهترین و مناسب ترین فرصت برای نشان دادن وحدت و همدلی و ابراز علاقه و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: دهه فجر به عنوان روزهای جشن و عید انقلاب فضای با نشاطی در جامعه ایجاد می کند و این بهترین و مناسب ترین فرصت برای نشان دادن وحدت و همدلی و ابراز علاقه و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی نهضت انقلاب اسلامی با شعار محوری انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۹۸ همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام چراغی پور تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و مسئولان برای تقویت و باشکوه برگزار کردن این آیین باید همکاری و همراهی لازم را داشته و از ظرفیت های موجود برای مشارکت حداکثری آحاد جامعه استفاده کنند.

وی یادآور شد: زنگ انقلاب نیز در یکی از مدارس ایلام نواخته می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب اسلامی خانواده دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همه دستگاه های اجرایی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان