Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: نزدیک به ۹ و نیم میلیارد به کشتی پرداخت کرده‌ایم و تا چند روز آینده تزریق جدیدی به فدراسیون‌ها خواهیم داشت. تاریخ انتشار: 13:12 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۶۰۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی علی‌نژاد، سرپرت معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در مورد سلب میزبانی از تیم‌های فوتبال اظهار داشت: اتفاقی که رای ما افتاده مشخص است سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواردی که AFC به دلیل عدم امنیت اعلام کرده کاملأ غلط است. ما این را در پازل فشاری می‌بینیم که به ایران می‌آید که بدون شک پشت آن امریکا و اسرائیل هستند.

وی افزود: از روز جمعه پیگیری‌های مختلفی را در این زمینه انجام دادیم و به شکلی که وزارت خارجه و مجلس به این موضوع ورود کردند. تیم‌های ایران اعلام کردند این تصمیم را نمی‌پذیرند چون حق ورزشکاران آنها سلب می‌شود. تصمیم باشگاها با حمایت همه جانبه نهادهای مختلف از جمله جوانانمان منجر شد و دیدیم که در این مورد اجماع ملی شکل گرفت. بعید است تغییری در نظر AFC داشته باشیم اما خروج ایران لطمه شدیدی به کیفیت این مسابقات می‌زند و AFC هم هزینه‌هایی را متحمل می‌شود.

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه آیا میزبانی از تیم ملی فوتبال گرفته خواهد شد یا خیر، گفت: چیزی که اکنون انجام‌شده در مورد باشگاه‌ها بوده و نامه‌ای در مورد تیم ملی وجود ندارد. باید از اینکه این مسئله به حوزه ملی بکشد جلوگیری کنیم.

علی‌نژاد در مورد اعتراض برخی فدراسیون‌ها مثل کشتی به بودجه دریافتی عنوان کرد: به فدراسیون‌های المپیکی مانند رشته کشتی تقریبا ۸۰ درصد بودجه را داده‌ایم. نزدیک به ۹ و نیم میلیارد به کشتی پرداخت کرده‌ایم و تا چند روز آینده تزریق جدیدی به فدراسیون‌ها خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اضافه‌شدن رضوانی به عنوان عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی علی نژاد کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC

آفتاب‌‌نیوز :

فدراسیون فوتبال: به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم از رختکن و یک دقیقه و چهل ثانیه‌ای در شروع دیدار با قطر، به پرداخت مبلغ هزار و ۲۵۰ دلار محکوم شد.

امیر قلعه‌نویی: به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر به پرداخت جریمه‌ای ۱۰ هزار دلاری محکوم شد.

علیرضا جهانبخش: به دلیل عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر، باید جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.

مهدی طارمی: به دلیل عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله پس از دیدار با قطر ۱۰ هزار دلار جریمه شد.

سعید عزت‌اللهی: به دلیل زیر سؤال بردن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب داور دیدار با قطر (احمد العلی از کویت) به پرداخت ۵ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.

مهدی طارمی: به دلیل دخالت در درگیری کلامی یا فیزیکی با هواداران و اعضای رسمی تیم ملی قطر در پایان مسابقه و رفتار غیر ورزشی با جریمه ۵ هزار دلاری مواجه شد.

همچنین باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین در دیدار برابر نیروی هوایی عراق و پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید مجموعا ۱۱ هزار و ۵۰۰ دلار پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره حکم AFC و جریمه قلعه‌نویی
  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC
  • جریمه سنگین فدراسیون فوتبال، قلعه‌نویی، طارمی و ...
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و ۳ملی‌پوش + جزئیات | طارمی ۲ بار جریمه شد
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد