Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@12:33:47 GMT

بارش برف در قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۷۳۲

بارش برف در قزوین

خبرگزاری میزان- بارش برف قزوین را سفید پوش کرد، با سرد شدن هوا در استان گیلان، ییلاقات اشکور رحیم آبادگیلان نیز سفیدپوش شد. تاریخ انتشار: 13:18 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۶۱۷

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بارش برف قزوین را سفید پوش کرد، با سرد شدن هوا و کاهش محسوس دما در استان گیلان، ییلاقات اشکور رحیم آبادگیلان نیز سفیدپوش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هشدار هواشناسی برای ۸ استان کشور


منبع: تسنیم
انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارش برف بارش برف قزوین گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند

صالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد.

وی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال درختان مذکور که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابه جایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086577

دیگر خبرها

  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • فیروزکوه سفیدپوش شد
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی