Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین فرماندهی قرارگاه قدس سپاه و معاونت نیروی انسانی نیروی مقاومت بسیج و همچنین فرماندهی نیروی مقاومت بسیج به مدت ۱۰ سال از جمله سوابق سردار سید محمد حجازی است. تاریخ انتشار: 13:18 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۶۲۱

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار «سید محمد حجازی» صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی قدس سپاه، طی حکمی از سوی سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین نیروی قدس سپاه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی، متولد سال ۱۳۳۵ در اصفهان است.

وی در طول سال‌های پیش از انقلاب، به همراه برادرش در مبارزه با رژیم طاغوت شرکت کرد  چندان که با دستگیری و حبس برادرش، او نیز بازداشت و از دانشگاه اخراج شد.

سید محمد حجازی از بدو پیروزی انقلاب به عضویت سپاه در آمد و در کنار کار، به امور علمی و آموزشی نیز می‌پرداخت.

سردار حجازی فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران  و مدرک دکترای دانشکده عالی دفاع ملی در رشته مدیریت استراتژیک است. وی هم چنین عضو علمی دانشگاه امام حسین (ع) است.

مسئولیت ستاد سپاه منطقه دوم کشوری، جانشین فرماندهی سپاه منطقه چهارم کشوری، جانشین قرارگاه عملیاتی سلمان در جبهه‌های میانی و غربی، جانشین فرماندهی قرارگاه قدس سپاه تا پایان دوران دفاع مقدس، معاونت هماهنگ کننده نیروی مقاومت بسیج، معاونت نیروی انسانی نیروی مقاومت بسیج و همچنین فرماندهی نیروی مقاومت بسیج به مدت ۱۰ سال از جمله سوابق سردار سید محمد حجازی است.

بیشتر بخوانید:

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه کیست؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی قدس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران تبریک سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران منشأ خیرات و برکت فراوانی برای کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در کنار مردم برای پیشرفت کشور تلاش می‌کند ادامه داد: کارکنان منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران با آمادگی کامل در حال مأموریت است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سبزپوشان غیور سپاه پاسداران با توکل به خداوند متعال و ولایت ولی امر مسلمین جهان در راستای تحقق رسالت خویش با آمادگی کامل در حال اجرای مأموریت‌های محوله هستند.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران در طول جنگ تحمیلی با عملیات آبی و خاکی، عملیات‌های مقابله به مثل، جنگ نفتکش‌ها و همچنین بعد از جنگ نقش بی‌بدیل و ممتاز در تاریخ دفاعی جمهوری اسلامی ایران و استان سراسر حماسه بوشهر ایفا کرده است.

سردار هنریان با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌فارس را رصد می‌کنند، افزود: هم اکنون منطقه دوم نیروی دریایی با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی مؤمن، متخصص، شجاع و توکل به خداوند اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی بر حوزه مأموریتی خود و خلیج فارس دارد.

وی تاکید کرد: هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

کد خبر 6084831

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی
  • سردار فدوی: به کوچکترین حمله پاسخ قاطع می دهیم /در اوج آمادگی قرار داریم
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت زدایی در شهرستان پلدشت