Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: حق گرفتنی است و کسی در این آشفته بازار باید بتواند حق را بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

به نظرم در مورد انصراف از لیگ قهرمانان توسط نمایندگان ایران یک برخورد انقلابی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه اجازه دادیم به ما حمله کنند اما این بار جلوی ظلم ایستاده شد.

محمد پولادگر ادامه داد:

حق گرفتنی است و کسی در این آشفته بازار باید بتواند حق را بگیرد. اتفافات خوبی در این دو سال افتاده و خیلی از حلقه‌های مفقوده مثل کمیسیون‌ها توجه شده و ان‌شاءالله نتایج خوبی داشته باشد. به صورت قانونی از حصور یک ورزشکار در کشور مبدا باید ۳ سال بگذرد و امکان پذیر نیست که کیمیا علیزاده بتواند برای تیم آلمان مسابقه بدهد.

محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در مورد وضعیت کیمیا علیزاده افزود:

مطلبی که کیمیا منتشر کرده خودش ننوشته است. کیمیا نمی‌تواند آن را از رو بخواند. دروغ‌های زیادی در این متن است. نتایج تیم دختران ایران را با سایر کشورها مقایسه کنید تا مشخص شود که چه کارهایی برای بانوان ایران انجام داده‌ایم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو کیمیا علیزاده فدراسیون تکواندو کیمیا علیزاده محمد پولادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال

به گزارش "ورزش سه"، در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال مهدی اسلامی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن حکم مهدی اسلامی آمده است:
«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – بحرین 2024 منصوب می‌شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه است.

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • یک ایرانی عضو کمیته فنی پومسه اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • حرفهای خواندنی محمد ربیعی از روز عجیب یادگار
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد