Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:10:11 GMT

دستاوردهای نظام به افراد کم سواد بازگو می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۷۷۰

دستاوردهای نظام به افراد کم سواد بازگو می‌شود

 فرحناز فتحی روز دوشنبه با اشاره به برنامه های این معاونت در دهه فجر امسال به خبرنگاران گفت: رویکرد معاونت سوادآموزی استان در برنامه های دهه فجر امسال، مشارکت تمام مخاطبین و فعالان حوزه سوادآموزی است.

وی یادآورشد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی و همزمان با دهه فجر به منظور ارتقای اطلاعات و دانشِ آموزش دهندگان در حوزه وظایف و تکالیف افراد، امسال مسابقه بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در سطح استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی یادآورشد: بر این اساس و طبق برنامه ریزی انجام گرفته مسابقه انشا نویسی با موضوع " گفتمان مکتب امام (ره) و یاران ایشان" با محوریت شخصیت شناسی سردار شهید قاسم سلیمانی برای سوادآموزان دوره انتقال برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد فضای گفتمان سازی عنوان کرد و گفت: شناخت مکتب تربیتی سردار رشید اسلام و جبهه مقاومت در میان افراد کم سواد ضروری است.

این مسؤول تصریح کرد : باید از تمام وقایع و اتفاقات در راستای ایجاد فرصت بازگویی ظرفیت ها و توانمندی ها بهره برد و در واقع شهادت سردار رشید اسلام فرصت شناساندن و بازنمایی خدمات و ایثار  را برای تمام اقشار جامعه به ویژه افراد کم سواد و بی بهره از مطالعه بیش از پیش فراهم کرده  است.

فتحی افزود: به منظور افزایش انگیزه برای مطالعه و ارتقای سلامت اندیشه ای با تمرکز بر فرهنگ کتابخوانی، مسابقه کتابخوانی متناسب با شعار سال "رونق تولید" به طور همزمان برای تمام سوادآموزان دوره انتقال استان برگزار می شود.

به گفته این مسؤول، پنج هزارو ۳۱۲ بی‌سواد و یا کم‌سواد طبق برنامه اعلام شده امسال در زنجان تحت آموزش‌های سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها زنجان سازمان نهضت سواد آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان سازمان نهضت سواد آموزی زنجان سازمان نهضت سواد آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن

اگر شما هم به مد و فشن علاقه مند هستید، به احتمال زیاد به آموزش طراحی لباس و بازار کار آن فکر کرده اید. رشته طراحی لباس یکی از گرایش های رشته هنر است که برای اولین بار در پاریس یعنی مرکز مد جهان به وجود آمد. امروزه نیز افراد زیادی به دنبال دریافت مدرک این رشته و ثبت نام در کلاس طراحی لباس هستند. در همین راستا در ایران مراکز فنی و حرفه ای، این رشته را تدریس کرده و به هنرجویان مدرک بین المللی اعطا می کنند. البته ممکن است افراد در انتخاب این رشته دچار سردرگمی هایی شوند. از همین رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن آشنا کنیم.

آشنایی با رشته طراحی لباس

طراحی لباس همانطور که از نام آن مشخص است، به رشته ای گفته می شود که در آن، افراد راه و روش خلق یک لباس را فرا می گیرند. در واقع امروزه طراحی لباس، رشته ای شناخته شده است که یادگیری آن، هم از طریق دانشگاه و هم از روش شرکت در کلاس طراحی لباس میسر است. همچنین از جمله سر فصل های این رشته می توان به رنگ بندی، طراحی اندام، پارچه، اندازه گیری و غیره اشاره کرد.

آموزشگاه های خوب برای آموزش طراحی لباس در شیراز ، تهران و سایر شهرها را می توانید در سایت پی جو مشاهده کنید.

آینده شغلی طراحی لباس در ایران

کسب آگاهی لازم در مورد آموزش طراحی لباس و بازار کار آن یکی از موارد مهمی است که پیش از ورود به این رشته باید با آن آشنا شد. در واقع طراحی لباس در ایران برخلاف دیگر کشورها، پیشرفت چندانی نداشته است اما با این حال، بازار کار آن برای فارغ التحصیلان این رشته، بد نیست. به علاوه طراحان لباس می توانند در بسیاری از مراکز همچون مزون ها، شرکت های تولید پوشاک، دانشگاه ها و غیره فعالیت کنند.

لیستی کامل از آموزشگاه ها و مدارس شیراز را نیز میتوانید در سایت پی جو مشاهده کنید.

مراکز برگزاری کلاس طراحی لباس

به طور کلی مراکز برگزاری کلاس طراحی لباس در ایران عبارتند از:

مراکز دانشگاهی: این رشته در بسیاری از دانشگاه ها همچون دانشگاه الزهرا، شریعتی، خرم آباد و غیره تدریس می شود و شامل 144 واحد دانشگاهی است. مراکز آموزشی خانه صنعت و معدن: این مراکز، با هدف ایجاد مهارت و کمک به ورود افراد به بازار کار دایر شده اند و افراد می توانند بدون پیش نیاز قبلی در دوره های کوتاه مدت این مراکز شرکت کنند.

چه مباحث توسط مدرس طراحی لباس تدریس می شود؟

در هر مرکز آموزشی طراحی لباس، سرفصل هایی مطابق با این رشته، توسط مدرس طراحی لباس تدریس می شود که عبارتند از:

تدریس و آموزش اصول طراحی فرم بدن و تناسبات طولی و عرضی آن. آموزش تمامی اجزای لباس از جمله یقه، دامن، شلوار و غیره. تدریس اصول طیف های رنگی و ترکیب کردن آنها. آموزش نرم افزارهای تخصصی طراحی لباس. وبسایت پی جو،مرجع معرفی آموزشگاه های طراحی لباس

اگر شما هم به دنبال وب سایتی برای آشنایی با مراکز آموزش طراحی لباس هستید، بهترین انتخاب، وبسایت پی جو است. این سایت به طور تخصصی به معرفی انواع خدمات پزشکی، اموزش طراحی لباس و غیره می پردازد و به شما در انتخاب برترین خدمات کمک می کند. همچنین سایت پی جو بانک مشاغل شیراز، تجربه انتخاب خدمات بهتر و کارآمدتر را برای شما به ارمغان می آورد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896263

دیگر خبرها

  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • دشمن از کشف حجاب برای از هم پاشیدن نظام خانواده استفاده می کند
  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • سواد رسانه چه جایگاهی در زندگی افراد دارد؟
  • سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • آموزش سواد میراثی برای کودکان
  • به افراد متخصص نیاز داریم