Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش حوزه های علمیه از برگزاری همایش کتاب سال حوزه در روز پنجشنبه سوم بهمن ماه خبرداد و گفت: این همایش به دنبال معرفی ظرفیت های پژوهشی برجسته در حوزه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسین میرمعزی» امروز دوشنبه(30 دی) در نشست خبری بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه و سومین همایش مقالات علمی حوزه که در ساختمان انجمن های علمی حوزه های علمیه برگزار شد، با بیان این که این همایش بزرگترین رویداد علمی حوزه محسوب می‌ شود، گفت: این همایش به صورت سالانه برگزار می‌ شود و اهدافی را پیش روی خود می‌ بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه معرفی کتب و نویسندگان مطرح حوزه، تقویت روحیه و انگیزه های پژوهش و ارتقای سطح پژوهش های دینی و حوزوی را از جمله اهداف این همایش دانست و گفت: تولید کتاب استاندارد و شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های پژوهشی حوزویان به منظور رفع نیازهای جامعه اسلامی نیز در این همایش مدنظر بوده است.

 

وی بیان داشت: در همایش پیش رو، سومین جشنواره مقالات علمی پژوهشی حوزه هم برگزار می‌ شود؛ در این دوره 933 اثر در قالب کتاب و پایان نامه به دبیرخانه ارسال شده است و در بخش جشنواره مقالات هم از میان 1400 مقاله تولید شده در مقالات علمی پژوهشی حوزه، 110 مقاله منتخب هیآت تحریریه مجلات برای شرکت در جشنواره ارسال شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نتایج این رقابت ها روز پنجشنبه سوم بهمن ماه از ساعت 9 در سالن مدرسه عالی دارالشفاء اعلام خواهد شد و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سخنرانی می‌ کند و از شخصیت استاد فرزانه آیت الله خرازی نیز به پاس یک عمر مجاهدت علمی تجلیل خواهد شد.

 

وی با بیان این که حضرت آیت الله سبحانی سخنران ویژه بخش پایانی همایش خواهد بود، گفت: در نهایت از برگزیدگان تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد؛ این رویداد مهم یک پشت صحنه ای دارد که برنامه ها و سیاست های معاونت پژوهش در حوزه های علمیه است که به نوعی ثمرات فعالیت ها، سیاست ها و برنامه ریزی های کل حوزه های علمیه در این همایش ظهور و بروز پیدا می‌ کند.

 

این پژوهشگر اقتصاد اسلامی در پایان با اشاره به رشد فرهنگ آموزش پژوهش محور در حوزه گفت: برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های کلان این مسأله تدوین و در حال اجرایی شدن است و در آینده نیز این مسأله نمود بیشتری خواهد داشت.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی معاونت پژوهش حوزه علمیه معاون پژوهش حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  دراین همایش که با عنوان تازه‌های اورولوژی اطفال برگزار شد، به روز کردن اطلاعات و معلومات اورولوژیست‌ها و معرفی تکنولوژی‌های جدید برای درمان بیماری‌های شایع در بیماری‌های ادراری وتناسلی اطفال وکودکان با حضور متخصصان این حوزه، بررسی و نسبت به توجه بیشتر خانواده‌ها برای معاینه‌های دوره‌ای وسالانه فرزندانشان توسط پزشکان متخصص تاکید شد.

دبیرعلمی این همایش گفت، موضوع اورولوژی اطفال در کودکان محور اصلی این همایش بوده که با حضور متخصصان حوزه اورولوژیست ها، زنان وزایمان، کودکان وپزشکان استان‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

دکتر شعاعی با اعلام این مطلب که همایش امسال دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان دراین همایش بود، افزود: ارائه آخرین دستاورد‌ها و روش‌های نوین درمانی در جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی مهمترین موضوع‌های برگزاری این همایش بوده که درقالب سخنرانی‌ها ارائه شد.

وی ابرازامیدواری کرد، با تداوم در برگزاری این همایش‌ها در راستای آگاهی بخشی خانواده‌ها نسبت به شیوع، کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در این حوزه پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • برگزاری همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد