Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@00:12:47 GMT

ملی شو 3 را آنلاین ببینید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۸۴۱

ملی شو 3 را آنلاین ببینید

خبرگزاری آریا - تنها دو روز دیگر، مشتریان، مخاطبان و علاقه مندان به فناوری می توانند یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه بانکداری الکترونیک را تحت عنوان «ملی شو 3» شاهد باشند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این رویداد قرار است تازه ترین دستاوردهای بانک ملی ایران در حوزه بانکداری نوین به نمایش درآید.
«ملی شو 3» گرچه با حضور تعداد مشخصی خبرنگار، فعالان نظام بانکی و مسئولان ارشد کشوری برگزار می شود، اما همه مشتریان و مخاطبان می توانند این رویداد را به صورت زنده تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفحه بانک ملی ایران در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/BankMelli1307 و نیز اینستاگرام بانک به نشانی https://www.instagram.com/bankmelli1307/ روز دوم بهمن از ساعت 15 در انتظار بینندگان این رویداد بزرگ خواهند بود.
«سامانه 60» برای ارائه رمـز یكبـار مصـرف ملـی كـارت ، بانــك آفیســر، دسـتگاه VTM، دسـتگاه CRS، ملـی فانـد، ملـی بـازار، ســكوک، ویــدئو بــام و روبـات آلفـا بخشی از محصولات و خدمات معرفی شده در دوره های قبل ملی شو است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر

فعالیت و خدمت‌رسانی شعب بانک صادرات ایران در روزهای شنبه ۱۱ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، به منظور بهره‌مندی بیشتر از فضائل شب‌های قدر، شعب این بانک در روزهای شنبه 11 فروردین مصادف با 19 ماه مبارک رمضان و چهارشنبه 15 فروردین مصادف با 23 ماه مبارک رمضان، با دو ساعت تأخیر و از ساعت 9:30 شروع به خدمت‌رسانی خواهند کرد.

واحدهای ستادی بانک نیز در این دو روز، با دو ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح آماده ارائه خدمت خواهند بود.

سامانه شعب مجازی سپهر (شمس) به نشانی: https://shams.bsi.ir، همراه‌بانک، اینترنت‌بانک، اپلیکیشن پرداخت اینترنتی صاپ و سایر درگاه‌های بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران خدمات متنوع این بانک را بدون نیاز مراجعه به شعب برای بیش از ٤٥ میلیون مشتری بانک صادرات ایران فراهم کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطاری که از ایستگاه آموزش به جشنواره بازی‌آرا رسید
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • قالیباف: محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!
  • عکس| پرسپولیس برای ملت فقط ضرر دارد!
  • یک عکس معروف با حضور 3000 نفر!
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی از تلویزیون+ از شبکه ۳ و آنلاین