Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی کارآموزیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین رویداد بزرگ رسانه‌ای استان کرمان همزمان با سراسر کشور از دوم تا چهارم بهمن با حضور تیم های تخصصی در محل تالار سرو کرمان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این رویداد فرآیند محور است و با حضور تیم های تخصصی در سه بخش پویانمایی شامل انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک، اپلی کیشن های موبایلی و بازی سازی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان تاکید کرد: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال،  بزرگترین رخداد در حوزه دیجیتال کشور محسوب می شود که با همت مرکز فضای مجازی بسیج برنامه ریزی شده است.

وی اظهار داشت: تیم های شرکت کنند طی ۴۸ ساعت فرصت دارند تا محتوای مورد نظر خود را تولید و به منظور داوری ارائه دهند.

کارآموزیان افزود: تحقق ایجاد نهضت تولید محتوای بومی دیجیتال در کشور، تحقق شکست حصر تبلیغاتی و رسانه ای دشمن به عنوان یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از اهداف نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال محسوب می شود.

وی بیان کرد: پس از ارائه و انجام داوری از تیم های برتر تجلیل و به ایده های برتر این رویداد جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و گروه های برتر به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

برچسب‌ها کرمان فضای مجازی دیجیتال سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان فضای مجازی دیجیتال سازمان بسیج مستضعفان کرمان فضای مجازی دیجیتال سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات شاهزاده سرین چیست؟

به گزارش تابناک، بر اساس آنچه درباره‌ی در ویکی پدیا منتشر شده سرین بدیعی یا همان شاهزاده سرین در ۲۰ سپتامبر ۱۹۷۱ در اکباتان تهران به دنیا آمده است.

بنا بر این اطلاعات، او بازیگر فیلم‌های اصطلاحاً غیراخلاقی بوده و فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است.

بر اساس اعلام قوه قضاییه، شاهزاده سرین به دلیل هتاکی به مقدسات در ششم فروردین ۱۴۰۳ در استان البرز بازداشت شده است.

او در ماه های اخیر اقدامات هتاکانه گسترده فراوانی علیه ارزش های ملی مذهبی ایرانیان داشته است و تصاویر و ویدئوهایی از او حاوی اهانت به پرچم مقدس کشورمان و نیز اهانت به قرآن مجید به عنوان کتاب مقدس مسلمانان در فضای محازی توسط او منتشر شده است.

بر اساس این رزومه برخی در فضای مجازی عنوان می کنند که مجازات سنگینی در انتظار سرین بدیعی خواهد بود. 

او فرزند یکی از نیروهای ساواک در حکومت پهلوی است و بسیاری از کاربران در فضای مجازی پیش بینی می کنند به دلیل اقدامات مجرمانه فوق او اعدام می شود.

باید منتظر ماند و دید فرایند محاکمه او در دادگاه به چه صورت پیش خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟