Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:17:34 GMT

تولید آیفون ارزان در سال ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۱۹۷۲

تولید آیفون ارزان در سال ۲۰۲۰

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، آیفون ۹ جایگزینی برای آیفون اس ای خواهد بود و برای جلب رضایت اشخاصی تولید می‌شود که نمی‌توانند مبالغ کلانی را برای خرید آیفون‌های گران قیمت پرداخت کنند.

با توجه به اینکه قبلاً آیفون‌های ۸ و ایکس تولید شده و از این اسامی برای نام گذاری استفاده شده احتمال استفاده از نام آیفون ۹ برای گوشی جدید ارزان قیمت اپل زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود آیفون ۹ دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی ال سی دی است و در آن از تراشه بیونیک جدید ای ۱۳ استفاده می‌شود. همچنین برای کاهش هزینه‌ها در گوشی یادشده از دوربین‌های منفرد در عقب و جلوی گوشی استفاده می‌شود.

هنوز خبر دقیقی در مورد قیمت گوشی جدید آیفون که در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، در دست نیست، اما برخی منابع می‌گویند این گوشی بیش از ۳۹۹ دلار قیمت نخواهد داشت.

کد خبر 4830414

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی آیفون اپل صفحه نمایشگر فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری فضایی ماهواره امنیت اطلاعات فیس بوک ایالات متحده آمریکا هکرها هوشمندسازی موبایل گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی

به گزارش «تابناک»، جت‌های خصوصی مظهر تجمل هستند، داشتن یک جت خصوصی به طور خودکار نشان می‌دهد که فرد خوب است؛ اما واقعاً هزینه آنها چقدر است؟ آیا چیزی به عنوان یک جت خصوصی مقرون به صرفه وجود دارد؟ قیمت جت‌های شخصی چقدر است؟ در واقع قیمت جت‌های خصوصی بسیار متفاوت است، از قیمت‌های ظاهری گران تا مقرون به صرفه بودن. برای نگاهی جامع‌تر به قیمت جت‌های شخصی، لیست ما را برای گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های خصوصی در سراسر جهان بررسی کنید. در ابتدا می‌توان با انواع هواپیماهای خصوصی از نظر هدف آشنا شد، هواپیماهای خصوصی برای کار و هواپیماهای خصوصی برای لوکس وجود دارد:

این راحت‌ترین هواپیماها در دسترس بازرگانان است تا در وقت گرانبهای خود صرفه‌جویی کنند، زیرا باید جلسات متعددی را در شهرهای مختلف به پایان برسانند یا در مدت زمان کوتاهی از مکان‌های زیادی بازدید کنند. در مورد جت‌های خصوصی برای تفریح، می‌توانید از آنها برای سفرهای لوکس، راحت و خلوت، برای یک آخر هفته برای خود، خانواده و دوستانتان استفاده کنید.

گران‌ترین جت‌های شخصی:

1-Airbus 380

2 2 - قیمت گران ترین و ارزان ترین جت های شخصی

ایرباس 380 با قیمت گزاف تقریباً 500 میلیون دلاری، گران‌ترین جت شخصی در جهان است. همچنین بزرگترین آن است. این هواپیما عمدتاً برای پروازهای تجاری ساخته شده است و می‌تواند تا 800 مسافر را در خود جای دهد. همین مدل در بهترین خطوط هوایی جهان مانند خطوط هوایی سنگاپور و هواپیمایی امارات بخشی از ناوگان است. با این حال، یک ایرباس 380 به عنوان یک جت شخصی خریداری شده است.

  مالک این جت شخصی فوق العاده مجلل، شاهزاده سعودی الولید بن طلال آل سعود است. این جت خصوصی شامل یک آسانسور، یک فضای پارکینگ برای رولز رویس، یک سالن کنسرت و یک نمازخانه با تشک‌های الکترونیکی است که به طور خودکار به سمت مکه می‌چرخد، یک جت خصوصی که واقعاً برای یک شاهزاده مناسب است.

2-Boeing 747-430

3 1 - قیمت گران ترین و ارزان ترین جت های شخصی

سلطان برونئی که یکی از ثروتمندترین افراد جهان است، البته صاحب یکی از گران‌ترین جت‌های خصوصی جهان است. قیمت اولیه بوئینگ 747 حدود 100 میلیون دلار است، اما 130 میلیون دلار دیگر برای ساخت این جت خصوصی مجلل سرمایه گذاری شده است.

اتاق نشیمن، اتاق خواب و حمام همه با طلا و کریستال تزئین شده‌اند و دستشویی‌ها در تمام حمام‌ها از طلای جامد ساخته شده‌اند. شایان ذکر است که سلطان مجموعه متنوعی از جت‌های شخصی از جمله دو ایرباس A340 و یک 767 را نیز در اختیار دارد، اما بوئینگ 747-430 بزرگ‌ترین و گران‌ترین جت شخصی وی است.

3-Boeing 747-81 VIP

4 1 - قیمت گران ترین و ارزان ترین جت های شخصی

یکی از زیباترین جت‌های خصوصی در سراسر جهان و همچنین یکی از گران‌ترین‌ها، مدل پایه این هواپیما از 153 میلیون دلار شروع می‌شود. جوزف لاو، سرمایه دار املاک و مستغلات هنگ کنگ، صاحب این جت خصوصی است، این یک رویای پرواز است. با نام “Dreamliner”، بیشتر قسمت‌های داخلی دست ساز است و یک پلکان مارپیچ وجود دارد که تا یکی از دو عرشه بالا می‌رود. این هواپیمای عظیم چهار موتوره اگر یک هواپیمای تجاری باشد می‌تواند صدها مسافر را در خود جای دهد. این چقدر عظمت این هواپیما است!

4-Gulfstream III

5 1 - قیمت گران ترین و ارزان ترین جت های شخصی

قیمت پایه یک Gulfstream III جدید حدود 65 میلیون دلار است، اما تهیه کننده، بازیگر و کارگردان آمریکایی، تایلر پری، 60 میلیون دلار دیگر را برای تبدیل او به یک تئاتر پرنده هزینه کرد. نوع خاصی از شیشه به جای سایه‌بان‌های معمولی پنجره تعبیه شد تا بتواند تیرگی را به روش الکترونیکی برای دستیابی به جلوه تئاتر کنترل کند.

5- Boeing 757

6 1 - قیمت گران ترین و ارزان ترین جت های شخصی

یکی از گران‌ترین جت‌های خصوصی که امروز در آسمان پرواز می‌کند، جت‌های ۱۰۰ میلیون دلاری دونالد ترامپ است. جت خصوصی 43 نفره دارای تجهیزات الکترونیکی پیشرفته است و آرم خانواده روی همه چیز حک شده است. این هواپیما با داشتن کمربندهای ایمنی با روکش طلای 24 عیار و سیستم فیلم چندگانه داخلی که دارای کتابخانه‌ای از 1000 فیلم و صفحه نمایش تخت 52 اینچی است، قطعاً لوکس است.

Vision SF50

7 2 - قیمت گران ترین و ارزان ترین جت های شخصی

با نگاهی به این هواپیمای کوچک تفاوت فاحش قیمت جت‌های شخصی را می‌بینید، تقریباً تکان دهنده است! فقط با 2 میلیون دلار می‌توانید این جت خصوصی زیبا را خریداری کنید که به لطف ساخت فیبر کربنی پیشگام، دارای بزرگترین پنجره‌ها در بین تمام جت‌های سبک است. از داخل، خیلی بزرگتر از یک SUV نیست، اما این هواپیما مانند یک رؤیا پرواز می‌کند. البته داشتن یک جت شخصی می‌تواند بسیار گران تمام شود.

هزینه‌های اضافی وجود دارد که به پرداخت پول محدود نمی‌شود، بلکه هزینه‌های قابل توجهی به خدمه، سوخت و نگهداری منظم پرداخت می‌شود. در نتیجه، جایگزین بهتری نسبت به داشتن یک جت شخصی وجود دارد که کرایه آن است که معمولاً هزینه هر ساعت است. هزینه به عوامل مختلفی از جمله اندازه هواپیما، زمان پرواز، نوع هواپیما و تعداد مسافران بستگی دارد. به گفته شرکت‌های چارتر جت خصوصی در خاورمیانه و خلیج عربی، هزینه کرایه یک هواپیمای خصوصی کوچک ممکن است به 3811.64 دلار در ساعت برسد که برای هواپیماهای سایز متوسط با ظرفیت حداکثر 10 مسافر به حدود 5445.20 دلار در ساعت می‌رسد.

منبع: منیبان

دیگر خبرها

  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی