Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز معاملاتی خود را با ۹۳۹ واحد ریزش معادل ۰.۲۳ درصد و رسیدن به ارتفاع ۴۰۹ هزار و ۷۵۵ واحد به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (دوشنبه 30 دی) در ابتدای معاملات با رشد 765 واحدی در ارتفاع 411 هزار و 460 واحدی قرار گرفت و در ادامه روز این روند معکوش شد و شاخص کل بورس با ۹۳۹ واحد ریزش معادل ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۳ درصد به ۴۰۹ هزار و ۷۵۵ واحد رسید. بر اساس جدول معاملاتی امروز شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با ۲۵۰ واحد افت معادل ۰.۲۳ درصد به ۱۰۹ هزار ۳۵۹ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۲۰۳ واحد رشد معادل ۰.۹۵ درصد به ۱۲۷ هزار و ۹۹۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۸۰۳ واحد افزایش، معادل ۰.۹۵ درصد به ۸۵ هزار و ۴۰۵ واحد، شاخص آزاد شناور با ۸۲۷ واحد رشد، معادل ۰.۱۷ درصد به ۴۸۶ هزار و ۱۸۹ واحد، شاخص بازار اول با ۹۹۵ واحد افت معادل ۰.۳۴ درصد به ۲۹۳ هزار و ۸۶۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۱۱ واحد ریزش معادل ۰.۰۶ درصد به ۸۵۱ هزار و ۴۱ واحد رسید.

 

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای فخور با 314، اخابر با 141 واحد و مبین با 61 واحد ریزش بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و در مقابل نمادهای جم با 256 واحد، حکشتی با 175 واحد، وبملت با 67 واحد و خساپا با 65 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. صبح امروز نمادهای وتجارت - بانك تجارت، وبملت - بانك ملت، خساپا – سايپا، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، شپنا - پالايش نفت اصفهان، خودرو - ايران‌ خودرو و وپارس - بانك‌پارسيان‌ در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان انها تنها نمادهای وبملت - بانك ملت، خساپا – سايپا روند صعودی داشتند و باقی نمادها روند نزولی را برای خود ثبت کردند.

 

بنابراین گزارش، در پایان معاملات امروز بر اساس جدول نمادهای پربیینده بورس نمادهای وتجارت – بانک تجارت، وبملت – بانک ملت، فاراک – ماشین سازی اراک، خساپا – سایپا، ونوین – بانک اقتصاد نوین، فولاد – فولاد مبارکه اصفهان و شپنا – پالایش نفت اصفهان در صدر لیست این جدول بودند و نمادهای وبملت – بانک ملت، خساپا – سایپا، ونوین – بانک اقتصاد نوین روند صعودی داشتند و باقی نمادها با رنگ سرخ که نشاندهنده ریزش است در نماگر بورس به نمایش درآمده بودند.

 

در پایان معاملات امروز نمادهای فارس با ۴۱۷ واحد، فولاد با ۳۸۵، فخوز با ۳۱۴ واحد، کچاد با ۲۲۳ واحد و رمپنا با ۲۰۷ واحد ریزش بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند و به این ترتیب، در پایان دومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، ۶۳۷ هزار و ۷۱۵ نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۱ هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

 

 

یادآور می شود: روز گذشته (یکشنبه 29 دی) شاخص کل بورس در دومین روز معاملاتی خود در هفته جاری با ۷۷۰ واحد رشد معادل ۰.۱۹ درصد به ۴۱۰ هزار و ۷۳۲ واحد رسید. بر اساس جدول معاملاتی روز گذشته شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۲۰۵ واحد افزایش معادل ۰.۱۹ درصد به ۱۰۹ هزار و ۶۲۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۸۰۲ واحد رشد معادل ۰.۶۴ درصد به ۱۲۶ هزار و ۸۱۷ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۵۳۵ واحد افزایش، معادل ۰.۶۴ درصد به ۸۴ هزار و ۶۲۸ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۰۲۳ واحد کاهش، معادل ۰.۴۲ درصد به ۴۸۳ هزار و ۴۵۳ واحد، شاخص بازار اول با ۴۲۴ واحد افزایش معادل ۰.۱۴ درصد به ۲۹۴ هزار ۷۸۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۱۷۴ واحد رشد معادل ۰.۲۶ درصد، به ۸۵۲ هزار و ۷۳ واحد رسید.

 

بنابراین گزارش، در پایان معاملات روز گذشته نمادهای وتجارت – بانک تجارت، وبملت – بانک ملت، فاراک – ماشین سازی اراک، خساپا – سایپا، ونوین – بانک اقتصاد نوین، فولاد – فولاد مبارکه اصفهان و شپنا – پالایش نفت اصفهان در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها 2 نماد وبملت – بانک ملت و فولاد – فولاد مبارکه اصفهان روند نزولی را برای خود ثبت کردند. در پایان معاملات روز گذشته نمادهای اخابر با ۶۴۷ واحد، جم با ۴۳۹ واحد، حکشتی با ۴۲۹ واحد و وغدیر با ۳۵۹ واحد رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند و به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز گذشته بورس، در ۵۷۴ هزار نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۲۴۴ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۰ هزار و ۷ میلیارد تومان در بورس معامله شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه
  • لحظه به لحظه با بورس / ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل
  • ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل بورس/ ۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز