Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:41:26 GMT

سه روز آینده هرمزگان بارانی است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۰۴۷

سه روز آینده هرمزگان بارانی است

کیانوش عارفی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین امروزدوشنبه نیز با عبور موج بارشی ضعیف در ساعت بعدازظهر در برخی نقاط شرقی و شمالی هرمزگان افزایش ابر و بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.
وی بیان داشت:در ساعت بعدازظهر /دوشنبه/ در جزایر غربی هرمزگان افزایش بادهای شمال غربی خواهیم داشت که  در جزیره های کیش و لاوان گاه تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: توصیه می شود شناورهای سبک امروز دوشنبه از رفت وآمد دریایی به سمت کیش و لاوان خودداری کنند.
عارفی ادامه داد: دریا نیز از روز چهارشنبه هفته جاری با  وزش بادهای نسبت شدید مواج خواهدشد.
وی گفت: از لحاظ دمایی نیز امروز دوشنبه باتوجه به افزایش نسبی دما درهرمزگان شاهد افزایش نسبی دمای کمینه هستیم و از روز جمعه دوباره کاهش دمای کمینه در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود .

برچسب‌ها هواشناسی بارندگی هرمزگان دریای مواج وزش باد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی بارندگی هرمزگان دریای مواج وزش باد هواشناسی بارندگی هرمزگان دریای مواج وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت پنجشنبه ۳۰ فروردین، بارش‌ها در پاره‌ای از نقاط استان بصورت گذرا و موقتی است.

مجتبی حمزه نژاد با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه کرد از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی، و از رفت و آمد‌های غیر ضروری برون شهری و روستایی خودداری شود.

وی گفت: دریا امروز با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی تا جنوب غربی، نسبتاً مواج است و بیشینه سرعت باد تا ۳۸ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناور‌ها بویژه سبک و صیادی صورت گیرد.

حمزه نژاد افزود: روز پنجشنبه شرایط خلیج فارس و تنگه هرمز برای رفت و آمد‌های دریایی مساعد پیش بینی می‌شود، اما دریای عمان با وزش باد‌های نسبتاً شدید غربی تا روز جمعه متلاطم و نسبتاً مواج است.

به لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابرناکی آسمان بتدریج، افزایش نسبی دمای بیشینه انتظار است.

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر