Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:22:57 GMT

چاپگر سه بعدی برای تولید شکلات به اشکال مختلف

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۱۹۱

چاپگر سه بعدی برای تولید شکلات به اشکال مختلف

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، چاپگر سه بعدی شکلات توسط مبتکری آمریکایی به نام اوان وینشتین طراحی شده و فعلاً کاکائو پرس نام گرفته است.

با استفاده از این چاپگر می‌توان مایع شکلات را در هر ابعاد و اندازه‌ای به صورت سه بعدی چاپ کرد و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

چاپگر یادشده می‌تواند طرح‌های سفارشی مشتریان و خریداران را دریافت کند و بر اساس آنها بافت نهایی شکلات را به صورت سه بعدی طراحی کرده و برای تولید آنها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به حال از این دستگاه برای تولید شکلات‌های سنتی و مکعبی شکل، شکلات‌های به شکل انواع حیوانات و حتی هشت پا استفاده شده است.

کد خبر 4830397

منبع: مهر

کلیدواژه: چاپگر سه بعدی شیرینی و شکلات چاپ سه بعدی فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری فضایی ماهواره امنیت اطلاعات فیس بوک ایالات متحده آمریکا هکرها هوشمندسازی موبایل گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی در پیوند قشرهای مختلف با آموزه‌های اسلامی در نوروز خوش درخشید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه بیش از 220 نفر از نمایندگان قدردانی و حمایت از راهبردها و تولیدات قرآنی رسانه ملی را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

رسانه ملی فراگیرترین و مهمترین رسانه، دانشگاه کشور، نقش بی‌بدیلی در تربیت دینی جامعه و رشد و پویایی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ابعاد داخلی و بین‌الملی دارد.

این رسانه در ماه‌های اخیر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توانست با تولید ویژه برنامه‌های مناسبتی، دینی، قرآنی و رمضانی ضمن ایجاد طراوات معنویت، امید و ایمان در متن و بطن جامعه در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی خوش بدرخشد.

گواه این درخشش ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر امسال از نقش‌آفرینی رسانه ملی در برنامه‌های دینی و شیوع طلاوت قرآن در بین اقشار بود که تولید ویژه برنامه پرمخاطب قرآنی محفل نمود بارز آن بوده است.

در دیگر سو رسانه ملی با ایجاد ظرفیت‌های جدید و تولید برنامه‌های متنوع و متعدد در قالب‌های مختلف ضمن هم‌افزایی سیاسی با سایر ارکان متولی انتخابات زمینه حضور جهادی و حماسه آمیز ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 11 اسفند را فراهم کرد.

برهمین اساس نمخیندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر تداوم راهبرد تحولی سازمان صدا و سیما مراتب قدردانی و حمایت خود را از مدیریت شایسته و تلاش‌های رئیس سازمان صدا و سیما جناب آقای  دکتر پیمان جبلی و همکاران پرتلاش و سختکوش ایشان را در رسانه ملی اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف شوتی‌ها در رودبار
  • رسانه ملی در پیوند قشرهای مختلف با آموزه‌های اسلامی در نوروز خوش درخشید
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند
  • زنجیره های تولید دامی در مازندران ایجاد می شود
  • انتخاب اول طراحان برای نمای ساختمان‌های مدرن؛ آجر نما
  • ماجرای جالب شکلات دو هزار یورویی!
  • تولید انرژی تجدیدپذیر و زیباسازی با توربین‌های بادی خیابانی