Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: ۱۴۵ نفر از روحانیون از شهر مقدس قم و ۱۰۰ نفر از مبلغین بومی شهر شیراز روز ۵ بهمن ماه از حرم مطهر علی بن حمزه (ع) به مناطق مختلف استان فارس اعزام خواهند شد و تا ۱۱ بهمن حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی افزود: همه ساله در ایام شهادت بانوی صبر و شکیبایی حضرت فاطمه زهرا (س)، سوگواره یاس نبوی توسط اداره اوقاف و امور خیریه در کلیه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان اجرا می‌شود که در راستای این طرح، مبلغین بومی و اعزامی از شهر مقدس قم در جهت برگزاری مراسم سوگواره یاس بنوی به شهرستان‌ها و مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

او با بیان اینکه این مبلغین در جهت ترویج فرهنگ شیعی به نواحی مختلف استان اعزام می‌شوند ابراز کرد: در آستانه ایام سوگواری شهادت صدیقه کبری حضرت زهرا (س) در کلیه بقاع شاخص استان و شهرستان‌ها مراسم سوگواری با حضور مردم بر پا خواهد شد که در برخی بقاع متبرکه خیمه‌های معرفت دینی با غرفه‌های از جمله کودک، نوجوان، چند رسانه‌ای و مشاوره برپا می‌شود.

حجت الاسلام صفری بیان کرد: بیشترین تعداد مبلغین به شهرستان لارستان و مرودشت اعزام خواهند شد که به ترتیب ۱۷ و ۱۳ نفر می‌باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امورخیریه شهر مقدس قم ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • دالاهو میزبان مسابقات پاراگلایدر کشوری می‌شود
  • شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور
  • شیراز میزبان نخستین کنفرانس ملی مهارت ایران