Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال رازقی دوشنبه در نشستی با بازرگانان فارس افزود: در چنین شرایطی که اقتصاد کشور با مشکلات بسیاری مواجه هست نباید انتظار کسب درآمد مالیاتی از محل پرداخت مالیات توسط واحدهای تولیدی داشته باشیم بلکه دستگاه مالیاتی باید همراهی بیشتری با واحدهای تولیدی داشته باشد.
وی ادامه داد: به رغم تمام این مشکلات بخش دولتی بیشتر به دنبال تامین عمده درآمد مالیاتی کشور از بخش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی باید فعالیت‌های خود را بر بخش‌هایی که فرار مالیاتی دارند متمرکز کند و بر واحدهای تولیدی شناسنامه‌دار فشار نیاورد که در نهایت این روند منجر به تعطیلی آنها و افزایش بیکاری می شود.
رییس اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: بین مودیان مالیاتی که به دلیل شرایط اقتصادی قادر به پرداخت مالیات نیستند با کسانی که اقدام به فرار مالیاتی می‌کنند تفاوت بسیار وجود دارد و انتظار داریم که مسئولان هم این مهم را درک کنند.
رازقی افزود: پیشنهاد مشخص ما این است که در خصوص پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های تولیدی و معوقات آنها، ابتدا و قبل از صدور اجراییه و ابلاغ آن و مسدود کردن حساب‌ها توسط اداره مالیاتی استان، در فواصل زمانی مختلف اقدام به صدور اخطاریه برای واحد تولیدی شود تا واحد تولیدی کمتر متضرر شوند و هماهنگی لازم را برای رفع مشکل انجام دهند.
او گفت: آمادگی داریم برای جلوگیری از وارد آمدن فشار مالیاتی بر واحدهای تولیدی استان، جلسه‌های مستمری را با سازمان امور مالیاتی برگزار و موارد را با ارائه راهکار اجرایی بررسی کنیم.
رتبه هفتم فارس در بحث امنیت سرمایه‌گذاری در کشور
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس هم گفت: بر اساس آمار، جایگاه استان فارس در بحث امنیت سرمایه‌گذاری در کشور از رتبه ۱۸ در زمستان ۹۶ به رتبه هفتم کشور در بهار ۹۸ رسیده است.
یلدا راهدار افزود: این در حالی است که فضای سیاسی و اقتصادی کشور طی حدود یک و نیم سال گذشته برای جذب سرمایه‌گذار با مخاطراتی مواجه شده و در بسیاری موارد، تحریم‌ها باعث خروج سرمایه و یا کاهش ورود حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به کشور و استان شده است.
وی ادامه داد: شاخص کلی امنیت سرمایه‎گذاری در استان نیز در بهار ۹۸ نسبت به فصل گذشته به میزان سه و ۲ دهم درصد بهبود یافته و نسبت به میانگین کشوری  در بهار امسال حدود ۲ و ۶ دهم درصد مطلوب‌تر شده است.
راهدار گفت: این در حالی است که در بهار، تابستان و پاییز پارسال وضعیت استان نسبت به میانگین کشوری مطلوب نبوده است.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور اتاق بازرگانی ایران شیراز وصول مالیات فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور اتاق بازرگانی ایران شیراز وصول مالیات فارس سازمان امور مالیاتی کشور اتاق بازرگانی ایران شیراز وصول مالیات فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان

تین نیوز

اتاق بازرگانی و صنایع قرقیزستان از ابراز علاقمندی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در این کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین، طرف چینی نسبت به سرمایه گذاری در ساخت بندر خشک جدید و بزرگ در قرقیزستان و اتصال این بندر به شبکه ریلی چین اعلام آمادگی کرده است. قرقیزستان از مهمترین همسایگان چین به حساب آمده و شاخه ای از کریدور میانی BRI با عبور از شبکه ریلی  این کشور به سمت غرب رهسپار می شود.

به نوشته اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین، به منظور انجام توافق اولیه میان دو کشور، یک هیات اعزامی از قرقیزستان به استان شی یان چین سفر کرده و با مقام های ارشد این استان به رایزنی پرداخته اند.

رئیس اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین در این خصوص اعلام کرده است: چینی ها سال گذشته کار ساخت بندر خشک مشابهی را در قزاقستان آغاز کرده اند. با توجه به برنامه ساخت راه آهن چین – قرقیزستان – ازبکستان در آینده نزدیک، مدیر بندر خشک شی یان چین، نسبت به ساخت بندری مشابه پروژه قزاقستان در کشور ما اعلام آمادگی کرده است.

به گفته مقام های اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین، سران دو کشور نیز در خصوص ساخت بندر خشک در خاک قرقیزستان و با سرمایه گذاری چین، با یکدیگر رایزنی کرده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس