Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@01:38:20 GMT

ضوابط بخشش اضافه خدمت سربازان حین خدمت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۴۱۰

ضوابط بخشش اضافه خدمت سربازان حین خدمت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت پلیس، سردار تقی مهری در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی، تنها شامل مشمولانی می‌شود که به خدمت سربازی اعزام شوند.

وی در مورد ضوابط بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی عنوان کرد: در صورتی که در سوابق خدمتی کارکنان وظیفه، حسن خلق، جدیت در وظایف محوله، ابراز شجاعت و فداکاری و … از سوی فرماندهان تأیید شود، تمام یا بخشی از اضافه خدمت سنواتی آنان برابر ضوابط مورد بخشش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه ابلاغیه ضوابط و مصادیق بخشش اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به کلیه یگان‌های خدمتی ابلاغ شده است، افزود: اضافه خدمت سربازان حین خدمت در مواردی مانند سرباز نمونه و موفقیت در ثبت ابتکار منجر به تولید محصول و یا مقاله علمی معتبر، حفظ حداقل یک جز قرآن کریم، گذراندن دوره‌های تخصصی مورد نیاز یگان نیروهای مسلح و … در صورت تأیید فرماندهان بخشیده می‌شود.

سردار مهری خاطرنشان کرد: سربازان برای بهره مندی از این تسهیلات می‌بایست به نیروی انسانی یگان خدمتی خود مراجعه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: غیبت سربازی اضافه خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده گروه ۵۵ توپخانه نزاجا گفت: در این پادگان سربازان وظیفه در کنار فراگیری آموزش‌های نظامی برای ارتقای مهارت فنی خود در دوره‌های مختلف فنی وحرفه‌ای شرکت می‌کنند.


امیر کرمی با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی گروه توپخانه ۵۵ ارتش را با همکاری فنی وحرفه‌ای افزود: شرکت کنندگان پس از فراگیری آموزش‌های تئوری فنی وحرفه‌ای در آزمون شرکت کرده و همچنین به صورت عملی دوره‌ها را فرا می‌گیرند.

وی ارتقای مهارت فنی وآماده به کار بودن سربازان را پس از گذراندن دوره خدمت از مهمترین اهداف برگزاری این دوره‌ها دانست وگفت: سربازان در بیش از ۶۰ رشته فنی وحرفه‌ای شرکت می‌کنند و با مهارت آموزی در محیط کار واقعی آشنا می‌شوند.


امیر سرتیپ دوم ستاد کرمی فرمانده گروه ۵۵ توپخانه نزاجا هم گفت: پارسال ۸۰۰ سرباز وظیفه موفق به دریافت گواهینامه مهارت فنی وحرفه‌ای از این پادگان نظامی شدند.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • مشمولان سربازی بخوانند؛ فراخوان جدید و مهم سازمان وظیفه عمومی + جزئیات
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه