Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@10:20:25 GMT

آسمان خراسان شمالی «آبی نیست»

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۴۲۴

آسمان خراسان شمالی «آبی نیست»

کارگردان جوان بجنوردی این روزها علی‌رغم دعوت به جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان بنگلادش، حمایتی از سوی مدیران استانی دریافت نکرده و از این جشنواره بازخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد فیلم کوتاه  «آبی نیست» اثر زیبای کارگردان جوان بجنوردی، نوح امانی پس از درخشش در جشنواره‌های داخلی در بخش داوری سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان بنگلادش پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره‌ای که هفته آینده در این کشور برگزار می‌شود، اما کارگردان این فیلم با مشکلات مالی پیش رو و عدم تأمین اعتبار تاکنون از سفر بازمانده است.

 

کارگردان این فیلم گفت: تهیه‌کننده این اثر حوزه هنری خراسان شمالی است، اما به دلیل کمبود اعتبارات از عهده تأمین هزینه‌های این سفر برنیامده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با همین مشکل روبرو است.

اما یک پرسش آیا بازماندن یک هنرمند از حضور در یک جشنواره بین‌المللی با توجیه عدم تأمین هزینه‌های سفر در فضای این روزهای استان که پول‌های زیادی با توجیه معرفی خراسان شمالی هزینه می‌شود، خواسته غیرمنطقی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی کارگردان کودکان بنگلادش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از پدیده رنگین کمان در آسمان شهر راز پس از بارش باران

یکی از پدیده‌های زیبایی که بعد از بارش باران در آسمان رخ نمایی می کند رنگین کمان است. این پدیده به عنوان نمادی از زیبایی و تنوع طبیعت شناخته شده و به ما یادآوری می‌کند که در دنیایی پر از رنگ و نور زندگی می‌کنیم.

این روز‌ها هوای بسیاری از نقاط کشورمان با ورود سامانه، بارانی شد پس از بارش باران در شهر راز از توابع استان خراسان شمالی پدیده زیبای رنگین کمان به وجود آمد این لحظه دیدنی از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان شمالی

بیشتر بخوانید:

جلوه گری رنگین کمان در آسمان شهر زیرآب + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان
  • نمایی از پدیده رنگین کمان در آسمان شهر راز پس از بارش باران