Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظریف به ماجرای سلب حق میزبانی ایران پرداخته است.

طرفداری- وزیر امور خارجه ایران در خصوص تصمیم AFC مبنی بر برگزاری مسابقات ورزشی در کشور ثالث اعلام کرد که مشخص است بازی‌ای غیر ورزشی شروع شده است.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدجواد ظریف با بیان اینکه تصمیم AFC در خصوص سلب حق میزبانی از ایران یک بازی غیرورزشی است, گفت:

در این زمینه اقداماتی تدارک دیدم زیرا مشخص است که بازی غیرورزشی شروع شده و امیدوریم به طریق معمول ورزشی با این موضوع برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد:

صبح امروز (دوشنبه) جلسه یک ساعت و 40 دقیقه‌ای با حضور همه مدیران و معاونان وزارت امور خارجه و دستیاران منطقه‌ای، وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار کردیم و روش‌های مختلف برای بررسی و مقابله با این موضوع مطرح شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید / انتشار فیلم عزاداری کنار برج ایفل

 اسرائيل کاتز، وزیر امور خارجه اسرائيلی با انتشار ویدیویی در صفحه توییتر خود از جهان خواسته پیش از آنکه به گفته او خیلی دیر شود، جلوی ایران را بگیرند.

به گزارش عصرایران به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است. 

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعمال فشار اسرائیل بر 1+5 : شکست مذاکرات هسته ای با ایران را اعلام کنید انتقاد نتانیاهو از نتایج مذاکرات تهران و 1+5 : به ایران وقت ندهید ادعای روزنامه صهیونیستی: از طریق اردن و ترکیه، با ایران روابط بازرگانی داریم

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید / انتشار فیلم عزاداری کنار برج ایفل
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست