Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، شمار زیادی از هواداران و دوست‌داران مبارزات آزاد یکشنبه شب گذشته (۱۹ ژانویه/ ۲۹ دی) شاهد مبارزه‌ای دیگر از کانر مک‌گرگور بودند.

مبارز ایرلندی که از زمان ضربه فنی شدنش مقابل حبیب نورماگمدوف در اواخر سال ۲۰۱۸ دیگر به اکتاگون نرفته بود، در این مبارزه مقابل دونالدو سرون آمریکایی قرار گرفت و با یک ضربه کاری به صورت و ضربه‌ای دیگر به سر، کار حریف ۳۸ ساله‌اش را یکسره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه‌ این اتفاقات در مدت زمان تنها ۴۰ ثانیه رخ داد و به همین دلیل شائبه شکل گرفتن تبانی در این مبارزه به وجود آمده است.

این فرضیه تا حدی قوی بوده که بسیاری از آنهایی که در سالن تی‌موبایل شهر لاس وگاس از نزدیک تماشاگر مبارزه بودند و همچنین افرادی که به طرق دیگر هزینه کردند تا این مبارزه را از طریق شبکه‌های تلویزیونی تماشا کنند، خواهان پس گرفتن پولشان شده‌اند.

آشنایی با هنرهای رزمی ترکیبی MMA

این ادعا اما فقط از سوی مردم عادی مطرح نشده است، چون حتی یکی از چهره‌های معروف MMA،‌ نیت دیاز آمریکایی هم مبارزه مک‌گرگور و سرون را ساختگی توصیف کرده است. او در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته است: «این نمایش مسخره کاملاً ساختگی بود. به طرزی افتضاح این مبارزه ضعیف بود».

مک‌گرگور با پیروزی در این مبارزه به اولین مبارز UFC‌ تبدیل شد که در سه دسته وزنی مختلف حریفانش را با ضربه فنی شکست داده است.

کد خبر 479423 برچسب‌ها بدنسازی و رزمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بدنسازی و رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد