Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،کارآگاه محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: با توجه سرقت‌های متعدد قطعات خودرو در سطح شهرستان یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

او افزود: ماموران پلیس با بررسی پرونده‌ها و کسب اظهارات مال باختگان، ۵ سارق حرفه‌ای را شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حناساب متهمان در اداره پلیس به ۷۳ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو در یزد و فروش آن‌ها به ۵ مالخر اعتراف کردند.

او با بیان اینکه مالخران این پرونده نیز دستگیر شدند، افزود: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد  از شهروندان خواست اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند: سیستم دزد گیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنند.

کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مهریز

سرهنگ محمود میر حسینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در محور کرمان_یزد یک دستگاه کامیون اسکانیا حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی مأموران از این خودرو ۲۲ هزار و ۸۶۰ کیلوگرم انواع پارچه قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ میر حسینی با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق را نظر کارشناسان مربوطه، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون فعالیت قاچاقچیان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کشف ۴۳ راس دام قاچاق در تفت

سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: ماموران پلیس آگاهی تفت در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو ۴۳ راس دام قاچاق کشف کردند.

او افزود: کار اگاهان شهرستان تفت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری درمحور دهشیر_یزد به دو دستگاه خودرو حامل دام بودند مشکوک شدند.

سرهنگ  احمدی ادامه داد: ماموران پس ازمتوقف کردن خودرو‌ها و بررسی مدارک تعداد ۴۳ راس دام قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی را کشف و ضبط کردند.

او  با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی دام‌های قاچاق یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: با هماهنگی مقام قضائی احشام کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل و راننده خودرو‌ها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۱۷۰ کیلو گرم تریاک در مهریز

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: پلیس مواد مخدر شهرستان مهریز با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان به وسیله یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ مطلع شدند برهمین اساس پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ در محور انار به سمت یزد مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۱۷۰ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این خصوص، خاطر نشان کرد: متهم پس از بازجویی تکمیلی با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر دستگیری سارقان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی گفت: مأموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان فداییان اسلام تهران بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با دو سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی خود را در این زمینه آغاز کردند. آنان در نخستین گام اقدام به استعلام پلاک خودرو کرده و در جریان آن متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقتی است.

وی ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شده و دستور توقف آن را صادر کردند، اما متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناک و خلاف جهت حرکت خودروها پا به فرار گذاشته و وارد بزرگراه بعثت شد. کارآگاهان نیز در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و با اجرای طرح مهار، در نهایت خودروی مذکور را که در حین فرار با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد کرده بود، متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا فرار کرد اما همدستش بازداشت شد، گفت: این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که این افراد جزو سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که پیش از این نیز بارها دستگیر و روانه زندان شده‌اند. همچنین این فرد اعتراف کرد که قصد سرقت خودرویی دیگر در جنوب تهران را داشتند که دستگیر شدند. این فرد همچنین به چند مورد سرقت به‌عنف دیگر از جمله سرقت گوشواره از زنی جوان نیز اعتراف کرد.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین همدست دیگر این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و به زودی دستگیر خواهد شد.

کد خبر 6084593

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک