Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:30:24 GMT

برنامه‌های دهه فجر در گناوه مردم محور باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۷۶۵

برنامه‌های دهه فجر در گناوه مردم محور باشد

غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی دستاوردهای نظام را در ۴۱ سالگی شجره طیبه انقلاب برای مردم صادقانه و شفاف بخوبی تبیین و تشریح کنند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی برای هرچه باشکوه‌تر برگزاری دهه فجر مشارکت و همکاری تنگاتنگی با ستاد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه گفت: در دهه فجر امسال چندین طرح افتتاح و اجرای برنامه‌های مختلفی درنظرگرفته شده‌است.

مهرجو افزود: ترکیب ستاد دهه مبارک فجر این شهرستان مشخص و نشستی نیز در دفتر امام جمعه برای برنامه‌ریزی این ایام الله برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی کشور پس از دهه مبارک فجر در کشور برگزار خواهد شد که در این شهرستان تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ و فرایندهای لازم در بخش‌های مختلف به عمل آمده تا مردم ولی نعمتان انقلاب براحتی بتوانند در شعب اخذ رای حضور یابند.

وی افزود: تعداد ۷۱ شعبه اخذرای در سطح شهرستان پیش‌بینی شده‌است که ۵۶ شعبه در سطح شهر و بخش مرکزی و  ۱۵ شعبه در بخش ریگ است.

وی یادآورشد: از محموع تعداد شعب ۵۷ شعبه ثابت و ۱۳ صندوق سیار است که  ۴۸ شعبه شهری و ۲۴ شعبه روستایی است.

فرماندار گناوه گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تمام توان برای انتخابات باشکوه همکاری و تلاش کنند.

وی بیان کرد: دست اندرکاران و مجریان و ناظران انتخابات با اعتماد کامل و آزادی عمل، زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای فراهم کنند.

وی افزود: دسترسی آسان به شعب اخذ رای، سلامت و اصل بیطرفی و رعایت قوانین مدنظر مجریان انتخابات باشد.

مهرجو گفت: باتوجه به اینکه دشمنان قسم خورده برای دلسردکردن مردم در انتخابات ساز رسانه‌ای خود را کوک کرده‌اند، باید تلاش کنیم تا نقشه شوم آنان با  مشارکت حداکثری مردم که تضمین کننده اقتدار نظام و انقلاب است، خنثی شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی از طرفداری و امکانات حاکمیتی له یا علیه کاندیداهای تایید صلاحیت شده بجد پرهیز و با ستاد برای تامین خودرو و امکانات همکاری مضاعف کنند.

وی افزود: شهرداری گناوه در حوزه‌های عمرانی کارهای خیلی خوبی انجام داده‌است که آغاز عملیات اجرایی پل ورودی و خور گردشگری و  زیباسازی ورودی شهر بخشی از آنان است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بندرگناوه اجتماعی مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه اجتماعی مشارکت های مردمی بندرگناوه اجتماعی مشارکت های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه