Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج دوم تا چهارم بهمن ماه 98 در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی،  اسدالله محمدزاده دبیر اجرایی رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج  پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در سنندج برگزار شد خاطر نشان کرد: این رویداد در سه محور پویانمایی (انیمیشن کوتاه، موشن‌گرافیک، انیمیشن کات اوت، کمیک موشن و استاپ موشن)، بازی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه (بازی و اپلیکیشن موبایل) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهلت ثبت نام نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را یکم بهمن‌ماه دانست و افزود: زمان برگزاری این رویداد نیز دوم تا چهارم بهمن‌ماه است.

محمد زاده عنوان کرد  شرکت‌کنندگان در مدت زمان 48 ساعت در زمینه تولید محصولات مذکور به رقابت می‌پردازند تا هر یک بهترین محصولات را از نقطه نظر فنی و محتوایی تولید کنند.

وی بیان کرد: در بحث داوری این رویداد نیز با آغاز این برنامه آیین‌نامه‌های داوری و موارد خطا به شرکت‌کنندگان ابلاغ و شرکت‌کنندگان ملزم به رعایت قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی -انضباطی رزمایش می‌شوند.

دبیر اجرایی رویداد گفت: بر اساس قوانین اعم از تخصصی یا عمومی برگزیدگان مسابقات اعلام می‌شوند و این برگزیدگان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند.

وی در رابطه با ورود، پذیرش و استقرار تیم‌ها نیز خاطرنشان کرد: مسئولان تیم‌ها یکم بهمن‌ماه از ساعت 19 تا 22 باید در مکان اعلامی حاضر شده و اعضا را به کمیته برگزاری معرفی و ای‌دی کارتهای مجوز ورود در رویداد را دریافت کنند.

محمد زاده با تاکید بر اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در هر رشته حداکثر پنج و حداقل سه نفر باید باشند تصریح کرد: از آنجا که شرکت‌کنندگان باید به‌صورت تیمی معرفی شوند از حضور انفرادی اشخاص جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اسامی متقاضیان باید به‌صورت تیم تخصصی و در قالب یک لیست واحد برای دبیرخانه ارسال شود خاطرنشان کرد: این اطلاعات شامل اطلاعات تخصصی، تکنیک، نرم‌افزار کاربردی مورد استفاده و یا زبان تخصصی برنامه‌نویسی است که باید به صورت نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، رشته، سِمت در تیم، تخصص فنی قید شود.

محمد زاده با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید ملزومات فنی خود را به همراه داشته باشند اظهار داشت: شرکت‌کنندگان این رویداد باید تجهیزات الکترونیک (لپ‌تاپ، تلفن همراه «به عنوان مودم»، هارد اکسترنال و فلش) و غیرالکترونیک از جمله کاغذ و مدادهای طراحی، تخته‌شاسی و غیره را با خود به همراه داشته باشند و دبیرخانه هیچ مسئولیتی در قبال ارائه تجهیزات به تیم‌ها را ندارد.

دبیر اجرایی این رویداد خاطر نشان کرد: در پایان نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج  با حضور مسئولان سازمان بسیج  و سازمان فضای مجازی بسیج از برگزیدگان تقدیر به‌عمل می‌آید و منتخبان راهی مرحله کشوری می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر

مقیمی رئیس پایگاه بسیج خواهران اشکذر در گفت و گو گفت: محفل انس با قرآن و جزء خوانی این کتاب آسمانی در ماه رمضان به همت پایگاه‌های بسیج این شهرستان در اشکذر برگزار می‌شود.

او بیان کرد: مراسم احیا این شهرستان نیز در حسینیه حاج غلامرضا و امامزاده مراد به همت پایگاه‌های بسیج شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

مقیمی تصریح کرد: برگزاری کلاس تفسیر قرآن هر روز در امامزاده مراد شهرستان اشکذر با اهدا هدایایی به همت پایگاه زینب کبری (س) برگزار می‌شود.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان اشکذر گفت: طبخ غذا و توزیع بین روزه داران نیز به همت گروه جهادی پایگاه بسیج زینب کبری (س) انجام می‌شود.

او اظهار داشت: مسابقه ۳۰ روز حفظ ۳۰ آیه از قرآن به همت پایگاه رقیه (س) در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود که کار بسیار ارزشمندی است.

مقیمی گفت: مناجات خوانی شب‌های قدر نیز به همت پایگاه مقاومت بسیج رقیه (س) در این شهرستان برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: ختم قرآن نیز هدیه به شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود و یاد و خاطره شهیدان در ماه رمضان زنده نگه داشته می‌شود.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان اشکذر اظهار داشت: برنامه افطاری برای روزه اولی‌ها نیز به همت پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری (س) در امامزاده مراد این شهرستان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: برنامه افطاری روزه اولی‌ها در کنار مادر شهید نیز به همت پایگاه مقاومت دوازده امام اشکذر و بصیرت مجومرد در منزل مادر شهید و پارک وکیل مجومرد برگزار می‌شود.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان اشکذر گفت: برنامه کافه شهدا نیز در پارک بزرگ این شهرستان برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه شهیدان به نسل امروز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • لونر-پورشه میکست ؛ اگر تصور می کنید فناوری هیبرید در خودرو یک رویداد جدید است! (+تصاویر)
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود