Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@05:45:08 GMT

خبر تازه رسانه های آلمانی درباره کیمیا علیزاده

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۸۸۵

خرداد: کیمیا علیزاده مدال آور کاروان ایران در المپیک ریو که به تازگی از ایران مهاجرت کرده به نوشته چند رسانه آلمانی، قرار است در المپیک 2020 توکیو با پرچم آلمان شرکت کند.

به گزارش خرداد، پیش از این اعلام شده بود که او در المپیک توکیو خارج از پرچم ایران مبارزه می‌کند ولی به کشور خاصی اشاره نشده بود.

این قهرمان تکواندو که تنها مدال‌آور ورزش زنان ایران در المپیک‌ است حدود ۴۰ روز پیش از ایران خارج شد تا تمرینات آماده‌سازی خود را در اروپا پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

برچسب ها: کیمیا علیزاده ، المپیک

منبع: خرداد

کلیدواژه: کیمیا علیزاده المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، سعید اسماعیلی موفق شد با پیروزی مقابل کشتی‌گیری از قرقیزستان، به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابد.

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه فینال این وزن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر «بیشکیف» نماینده کشور میزبان به پیروزی رسیده و نخستین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

او پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی‌لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • علیزاده و میرزازاده طلایی شدند