Web Analytics Made Easy - Statcounter

منطقه مرزداران از محله‌های خوب تهران به حساب می‌آید. قیمت‌های مناسب برای اجاره و خرید خانه باعث شده، طرفداران زیادی پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام املاک دلتا، در این مطلب شرایط و مزیت‌های این منطقه را با کسانی که خرید آپارتمان در مرزداران و یا اجاره آپارتمان در مرزداران را دارند، در میان می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بتوان مرزداران را منطقه نوسازنشینان نام‌گذاری کرد. بخش اعظمی از ساختمان‌های این محله نوساز هستند، و شهرک‌های آپارتمانی زیادی در این منطقه وجود دارند. البته لازم به ذکر است که بافت قدیمی نیز همچنان موقعیت خود را حفظ کرده و در میان بناهای مدرن خودنمایی می‌کند. این محله شامل بلوار مرزداران است که پیاده‌رو و خیابان‌های عریض و بناهای نوساز دارد که بافت آن به شکلی اصولی و مهندسی شده شکل گرفته است. خانه‌های این منطقه ساختاری لوکس و مدرن دارند.

مرزداران شامل امکانات رفاهی زیادی می‌شود. اگرچه خطوط مترو به این محل کشیده نشده‌اند اما می‌توان از سایر وسایل نقلیه‌عمومی مانند تاکسی و اتوبوس‌های BRT به این منطقه رفت و آمد کرد.

محله مرزداران دسترسی سریعی به محله‌های سازمان آب، کوی بیمه، شهرک المهدی و پاس دارد.

خرید ملک در مرزداران به کمک دلتا

مرزداران در منطقه ۲ و خارج از محدوده طرح آلودگی ترافیک قرار دارد. مهم‌ترین خیابان‌های مرزداران، فرشتگان، لاله، سرسبز، ناهید، سپهر، دانش و ناهید است. نقطه اتصال بزرگراه اشرفی اصفهانی و شیخ فضل‌الله نوری است. بزرگراه جلال‌آل‌احمد و حکیم به ترتیب در جنوب و شمال این محل قرار دارند.

با خرید خانه در این محل می‌توانید از طریق این بزرگراه‌ها، به راحتی به سایر مناطق تهران دسترسی داشته باشید. پارک پردیسان از بزرگ‌ترین پارک‌های شهر تهران و وابسته به سازمان محیط‌زیست است که دارای حیوانات متعدد و موزه تنوع زیستی، آب و باغ وحش. حیوانات تاکسیدرمی شده از جذابیت‌های این پارک محسوب می‌شوند. دسترسی به آن از محله مرزداران از طریق بزرگراه شیخ فضل الله ممکن است.

دسترسی سریع به مراکز خرید متعدد از دغدغه های ساکنان هر محله است. مرکز خرید الوند، بازار روز، هایپر مارکت و مجتمع تجاری الوند در این محله وجود دارند که نیاز ساکنان را رفع می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که محله مرزداران را برجسته می‌سازد وجود مرکز درمانی ثامن‌الحجج، خانه سلامت و داروخانه‌های متعدد در این منطقه است.

با خرید خانه در مرزداران به چند مرکز تفریحی و ورزشی دسترسی خواهید داشت؛ پارک پردیسان، باشگاه ورزشی پینت بال و آسیاب کهک. مدارس و موسسه‌های آموزشی از جمله مدرسه ۹ دی، مفید، فرزانگان، میزان و معین در این منطقه قرار گرفته‌اند که باعث می‌شود ناچار نشوید برای استفاده از کلاس‌های آموزشی و مدارس مسافت‌های طولانی را طی کنید.

با توجه به مزیت‌ها و امکانات این محله، مرزداران به یکی از گزینه‌های پر طرفدار برای اجاره و خرید خانه تبدیل شده است.

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره‌خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها 

اگر فقط یک بار در طول زندگی‌تان خانه خریده باشید و یا اجاره کرده باشید، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید، حداقل یک بار با این مرکز تماس گرفته‌اید. استفاده از عنوان معتربرترین یک شعار با روحیه‌ی استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد. خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله سهروردی شمالی، به دلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله، همیشه شرایطی را ایجاد کرده که اعتماد به مشاوران املاک، سخت‌ترین تصمیم مراجعه‌کنندگان باشد اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه‌کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدیدی را در دنیای خرید و فروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان ها ایجاد کرده است. ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جا به جا کرده و امروز دلتا به عنوان یک مشاور امین کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می‌شود و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم‌ترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می‌شود، محقق نمی‌شد.

 وب سایت دلتا به عنوان اولین سامانه یکپارچه‌ی جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شما را به عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

برای مشاوره می‌توانید از طریق تلفن ۰۲۱۸۶۸۶ با مشاوران املاک دلتا برای خرید، اجاره، فروش آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای ایران مشورت کنید.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ ملکی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی ، اخبار مسکن، محله گردی، آشپزی، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید آپارتمان در مرزداران خرید آپارتمان در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند

در مقایسه با تسهیلاتی ۷۰ تا ۹۰ درصدی قیمت تمام شده مسکن که اغلب کشور‌ها در اختیار شهروندانشان قرار می‌دهند، تسهیلات پرداختی در کشور ما در حوزه مسکن تقریبا هیچ است و کمکی به بهبود حال مردم در این حوزه نمی‌کند.

به گزارش آرمان امروز، رضایی معاون شرکت عمران شهر‌های جدید می‌گوید ۴ دهک از جامعه حتی توان اجاره مسکن را هم ندارند و در مسکن مهر افرادی هستند که پول شارژ ساختمان را هم ندارند. ۶ دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند. با مردمی مواجه هستیم که حتی اگر مسکن شان را تامین کنیم توان نگهداری آن را هم ندارند.

طبق سرشماری سال ۱۳۷۵ چیزی حدود ۷۳ درصد از مردم دارای خانه ملکی بوده اند؛ اما این آمار در سال ۱۳۹۵ به ۶۰ درصد رسیده است و در مقابل با رشد جمعیت و به دلیل ناتوانی مردم از خرید مسکن، اجاره نشینی در این بازه زمانی حدود دو برابر شده است. تورم و کاهش قدرت خرید مردم در جای خالی مدیریت دقیق بازار مسکن وارایه تسهیلات ناچیز از سوی دولت به مردم درحوزه مسکن سبب شده است، بحث مسکن و مدیریت و سامان دهی آن به یکی از مسائل مدیریتی کشور بدل شود.

به گفته کارشناسان، در مقایسه با تسهیلاتی ۷۰ تا ۹۰ درصدی قیمت تمام شده مسکن که اغلب کشور‌ها در اختیار شهروندانشان قرار می‌دهند، تسهیلات پرداختی در کشورما در حوزه مسکن تقریبا هیچ است و کمکی به بهبود حال مردم در این حوزه نمی‌کند. در سال‌های اخیر، علاوه بر کند شدن شدید تولید و عرضه مسکن، رشد غیرمنطقی قیمت مسکن، قدرت خرید و استطاعت مسکن برای مردم را به شدت کاهش داده و اقشار متوسط و ضعیف جامعه را بیش ازپیش از خانه دار شدن دور کرده است. به همین دلیل درصد کمتری از خانوار‌ها به تهیه مسکن ملکی قادر بوده و بخش عمده آن‌ها به ناچار متقاضی مسکن استیجاری شده و سیلی از مردم به سمت اجاره نشینی پناه بردند که این موضوع خودافزایش مضاعف و بی سابقه اجاره بها رابه دنبال داشته است.

دیگر خبرها

  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند