Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@02:35:11 GMT

تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۲۹۴۳

تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

امتداد- مدیرعامل بانک دی در اولین بازدید از واحدهای ستادی، تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان در نقش‌های سازمانی را ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، برات کریمی در جریان این بازدید که با هدف آشنایی بیشتر و تعامل مستقیم با کارکنان معاونت امور بین الملل ، اداره کل طرح و توسعه و اداره کل حقوقی انجام شد، ضمن کسب اطلاع از ساختار و وضعیت عملکرد هر حوزه، بازنگری در شرح وظایف و فرآیند فعالیت ها را پیش‌زمینه دستیابی به اهداف سازمان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، کریمی در بازدید از معاونت امور بین الملل با بیان این که توسعه روابط کارگزاری، شاهرگ اساسی و حیاتی برای رشد و توسعه تجارت خارجی کشور است، گفت: بدون برقراری تعامل و روابط بانکی مطمین و سریع، امکان رشد تجارت خارجی کشور فراهم نخواهد شد و باید با اتخاذ رویکردی جدید این حوزه تاثیرگذار را پویاتر کرد.

مدیرعامل بانک دی با حضور در اداره کل طرح و توسعه ضمن دیدار و گفت و گو با مدیران و کارشناسان این واحد، نقش ادراه کل طرح و توسعه را در تدوین فرآیندهای سطوح مختلف ، تعیین استراتژی ها و اهداف کلان و برنامه‌ریزی ها و تحلیل های آماری برای ترسیم چشم انداز بانک بسیار حایز اهمیت دانست.

وی همچنین دسترسی به آمار دقیق را پیش نیاز و ضرورت برنامه ریزی موفق عنوان کرد و به تجمیع آمارهای سازمان در اداره آمار، برنامه ریزی و مطالعات اقتصادی و پرهیز از جزیره ای عمل کردن واحدها در ارائه آمار تاکید کرد.

مدیرعامل بانک دی در ادامه ضمن بازدید و گفت و گو با مدیران و کارشناسان اداره کل حقوقی گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه خاص بانک ها در کشور و انعقاد انواع قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی و نیاز به ارائه راهکارهای حقوقی و بانکی، تردیدی نیست که درک قواعد حقوق بانکی، مستلزم تسلط کامل به مسائل صنعت بانکی و آگاهی از ابعاد پرونده های بانکی و دانش خاص نسبت به حقوق بانکی است و انتظار می رود با وجود کارشناسان خبره در این حوزه پرونده های حقوقی بانک با سرعت بیشتری پیگیری شوند.

گفتنی است، دکتر فریدون رشیدی، نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر سید عبدالرضا سیف، مشاور مدیرعامل در امور بازرسی، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت در این بازدیدها حضور داشتند. 

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی

به گزارش "ورزش سه" با اعلام محمدمهدی احمدی با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد سه کرسی از هیئت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود. یک سیت هم در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیئت مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین می‌شود.
در واقع بانک شهر که بیشترین سهام را در بین بانک‌های این کنسرسیوم در اختیار دارد بیشترین نماینده را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و دو بانک دیگر که هر کدام 20 درصد سهام دارند یک کرسی در اختیار می‌گیرند با این تفاوت که انتخاب رئیس هیئت مدیره نیز برعهد بانک‌های تجارت و ملت خواهد بود.
البته این تغییرات از شروع فصل آینده صورت خواهد گرفت و تغییرات هیئت مدیره صددرصدی خواهد بود و چهار عضو فعلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار خواهند رفت.
در عین حال احتمال دارد به‌زودی کنسرسیوم بانکی مالک سهام عمده باشگاه پرسپولیس یک مدیر یا یک عضو هیئت مدیره به تیم مدیریتی باشگاه اضافه کند.
بعد از استعفای حسین خبیری و حضور او در رأس باشگاه خیبر خرم آباد در حال حاضر ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس زوج بوده و شامل حسین شهریاری، پیمان حدادی، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی است که همین حالا می‌توان یک عضو به این جمع اضافه کرد تا تعدادشان فرد شود.
البته مدیرعامل بانک شهر گفته یک ناظر مالی در کنار درویش قرار خواهد گرفت که این ناظر مالی عضو هیئت مدیره هم خواهد بود و بدین ترتیب به زودی اولین نماینده کنسرسیوم بانکی وارد هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات