Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار خبرگزاری تسنیم در یزد نسبت به حواشی منتشر شده در ارتباط با تنبیه‌بدنی دانش‌آموز مدرسه رونقی فهرج مطالبی منتشر کرد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، خبرگزاری تسنیم به دنبال گزارش‌های والدین برخی دانش‌آموزان مدرسه رونقی فهرج در دو گزارش به وضعیت این مدرسه پرداخت و مطالب بیان شده توسط والدین دانش‌آموزان را پوشش داد که با تکذیب مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد مواجه شد و امروز هم هیئت رئیسه مدرسه در نشستی با این والدین صورت جلسه‌ای را امضا کرده که در پاراگراف پایانی این صورت جلسه چنین آمده است: «در رابطه با تنبیه بدنی دانش‌آموز شایع شده در شبکه‌های مجازی، با حضور والدین محترم دانش آموز در مدرسه (ضمن تشکر و قدردانی از آنها)، تاکید که مطالب آنطور که برخی شبکه‌های مجازی آن طور به آن شاخ و برگ داده‌اند نبوده است و والدین محترم به این واقعیت اذعان داشته و دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بدینوسیله خبرگزاری تسنیم با توجه به اینکه این گزارش را به عنوان پیگیری مردمی منتشر کرده، توضیحات زیر را در ارتباط با مسائل مطرح شده منتشر می‌کند:

در خبر منتشر شده از قول والدین بیان شده که دانش‌آموز با تنبیه بدنی از سوی معلم کلاس ششم مواجه شده است در حالی که ملعمی که والدین از وی شکایت داشته معلم ورزش این مدرسه است که سال‌های قبل در کلاس ششم تدریس می کرده و در زمانی که این اتفاق رخ داده معلم فعلی کلاس ششم در کلاس خود مشغول به فعالیت بوده و هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد.برخی شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده‌اند که گوش این دانش‌آموز کَر شده و برخی دیگر بیان کرده‌اند که پرده گوشش پاره شده در حالی که این اتفاقات رخ نداده و خبرگزاری تسنیم هم به هیچ عنوان چنین ادعایی نکرده که گوش دانش‌آموز کَر شده باشد.در ارتباط با این موضوع و گزارش هایی که از سوی والدین این کودک بیان شده بود، مدیر آموزش و پرورش منطقه دو یزد اذعان کرده در تحقیقات انجام شده، مشخص شده اصلا تنبیه بدنی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/781/ز

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی

مراسم جشن تکلیف بیش از هزار نفر از دختران دانش اموز همدانی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073207 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه