Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@10:30:12 GMT

سارق قلدر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۳۱۵۲

حوادث رکنا: سارق خشن با قلدری وارد ساختمان ها می شد و از پارکینگ خانه ها دزدی می کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "حمیدرضا موسوی" رئیس کلانتری 151 یافت آباد گفت: اواخر هفته گذشته یکی از شهروندان با حضور در کلانتری 151 جنت آباد اعلام کرد که قصد خروج از در آپارتمانش را داشته که ناگهان جوانی قوی هیکل با هل دادن او به داخل خانه و با زور دو کپسول گاز را سرقت کرده و سپس پا به فرار گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به افزایش این نوع سرقت ها به این شیوه، تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای شناسایی و دستگیری سارق وارد عمل شدند که در تحقیقات میدانی و از تصاویر به دست آمده سرنخ های مهمی در اختیار ماموران قرار گرفت.

رئیس کلانتری 151 یافت آباد ادامه داد: ماموران با اطلاعات به دست آمده مخفیگاه این سارق را در منطقه یافت آباد ردیابی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه این سارق که 8 بار به خاطر سرقت به شیوه قلدری دستگیر شده است پس از دستگیری به 30 فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرد ادامه داد : 26 تن از شاکیان پرونده نیز شناسایی و در ملاقات حضور با سارق او را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم 37 ساله که بارها از سوی کلانتری های جنوب تهران دستگیر شده است در اعترافاتش عنوان کرد با زور وارد ساختمان ها می شده و دوچرخه، موتور سیکلت و لوازم داخل انباری و پارکینگ ساختمان ها را سرقت می کرده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت حوادث سرقت فرار اخبار حوادث دزدی پارکینگ سارق خشن ساختمان دستگیر شد فیلم عکس تهران مرد دستگیر شد ویدیو ها زندگی شهادت سردار سلیمانی سرقت تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش مأموران کلانتری دولت‌آباد طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال‌ آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.

 وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و 3 فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

نجات کودک 4 ساله در گروگان‌گیری مسلحانه

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • زورگیری با شیوه دعوت به مهمانی
  • ۶۰ فقره سرقت تجهیزات خودرو توسط یک سارق در کرج
  • سارق خودروی شهروند مشهدی در نهبندان دستگیر شد