Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رسول گلپایگانی مسوول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان گفت: این کتاب به خاطرات آزاده «علی اکبر امیراحمدی» می‌پردازد و توسط «محمد مهدی عبدالله زاده» نگاشته شده و از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان و انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کتاب خاطرات «فرود» از دیگر کتاب‌های حوزه هنری استان سمنان است که در این ماه منتشر شد و کتاب‌های «لطیف»، «ردپایی بر آسمان»، «تا بهشت»، «گردان خورشید»، «جامه سرخ»، «۲۴ آینه»، «بلند مثل شب یلدا» و کتاب عکس «تجسم یک باور» از دیگر کتاب‌های منتشر شده از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان سمنان است.

گلپایگانی ادامه داد: کتاب‌های «ساعت پنج بود»، «روشنگر» و کتاب خاطرات و زندگینامه شهید عباس دانشگر با عنوان «لبخندی به رنگ شهادت» نیز از جمله آثاری است که به زودی توسط حوزه هنری استان سمنان توسط انشارات سوره مهر به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری انتشارات وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️زهرا اینچه درگاهی در سمنان با اشاره به تاریخ سازی مهدی الفتی برای کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته ژیمناستیک گفت: از شهریور ماه سال ۹۶   در قالب یک برنامه هشت ساله‌  سه نفر از قهرمانان نسل آینده ژیمناستیک ایران معرفی شدند که یکی از آنها  مهدی الفتی بود که امسال  سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
وی افزود: اوخر اردیبهشت ماه ورزشکاران برای مسابقه قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان و قهرمانی آسیایی در شاخه ترامپولین اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟