Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی بازدیدهای مستمر کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی قزوین، یک دستگاه خودرو حمل ماهی فاقد شرایط بهداشتی و بدون مجوز قرنطینه در سطح شهرستان قزوین شناسایی و توقیف شد.

مهدی جلوخانی اضافه کرد: این خودرو حامل ۳۵۰ کیلوگرم ماهی تازه فاقد شرایط بهداشتی و بدون مجوز قرنطینه ای در سطح شهرستان قزوین بود که پس از تشکیل پرونده برای صاحب آن، وی به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوخانی در ادامه از عموم مردم خواست تا تمامی فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 خودرو قزوین بهداشتی شرایط فاقد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان

محسن وفایی اظهار کرد: نظارت دامپزشکی بر مراکز استحصال، فرآوری، بسته‌بندی و عرضه مواد خام دامی به‌صورت شبانه‌روزی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ۷۰۰ کیلوگرم ضایعات مرغ منجمد و تاریخ منقضی در شهرستان خرم‌آباد جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

وفایی افزود: مردم هنگام خریدن فرآورده‌های خام دامی (گوشت قرمز، سفید و ...) به شرایط ارگانولپتیکی (ظاهری)، تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنند و در صورت دیدن هرگونه تخلف، به اداره دامپزشکی شهرستان یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند