Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ جنبش حماس به تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب خانه‌های فلسطینیان واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از آناتولی، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، طی بیانیه‌ای تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب خانه‌های فلسطینیان را محکوم کرد.

در این بیانه آمده است: این اقدام با هدف یهودی‌سازی شهر قدس و تغییر بافت جمعیتی  این شهر صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امت اسلامی و عربی برای حمایت از مردم فلسطین اقدام و از نقشه اسرائیل اشغالگر که به دنبال تخلیه قدس از مردم بومی آن هست، جلوگیری کنند.

خبرگزاری رسمی فلسطین، وفا روز گذشته گزارش داد که مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته‌اند 10 منزل متعلق به فلسطینیان ساکن قدس را تخریب کنند.

یادآور می‌شود، نهادهای فلسطینی و سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرده‌اند که اسرائیل از سال 1967 به منظور کاهش جمعیت فلسطینیان در قدس به آنها اجازه ساخت مسکن را نمی‌دهد، در حالی که به بسیاری از شهرک‌نشینان صهیونیست مجوز لازم داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حماس رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های اسرائیلی از حمله موشکی به کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که حداقل ۴ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان طی چند ساعت اخیر هفت پایگاه، پادگان و مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه درباره این حملات اعلام کرد: برای اعلام حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شریف و دلاور آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز و پس از رهگیری دقیق تحرکات دشمن در پایگاه «المرج» و رسیدن نظامیان و تجهیزات دشمن به مکان مورد نظر، آنها را به صورت مستقیم هدف سلاح مناسب موشکی قرار داده و به هلاکت رسانده با زخمی کردند.

حزب الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۱۴:۰۰ بعدازظهر هم مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «حانیتا» به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده است.

مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱۷:۰۰ نیز پایگاه «زبدین» ارتش اشغالگر را در مزارع اشغالی شبعا هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده و به آن خسارت قطعی وارد کردند.

بر اساس بیانیه‌های حزب الله، پایگاه «رویسات العلم» رژیم صهیونیستی در بلندی‌های کفرشوبا هدف دیگری بود که ساعت ۱۷:۲۰ مورد حمله موشک‌های دقیق مجاهدان مقاومت اسلامی قرار گرفت.

حزب الله لبنان در ادامه موشک‌باران مواضع رژیم صهیونیستی، ساعت ۱۸:۰۰ عصر امروز مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف شهرک «حانیتا» با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار داد.

مجاهدان حزب الله ساعت ۱۸:۲۰ عصر امروز برای اعلام حمایت از مردم و مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و مناطق جنوبی لبنان، دو ساختمانی را که نظامیان اشغالگر در شهرک «یرؤون» از آن استفاده می‌کردند، با سلاح مناسب و به دقت هدف قرار دادند.

ساعت ۱۸:۲۳ دقیقه هم یک ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک «المناره» هدف حمله مستقیم حزب الله قرار گرفت.

همچنین حزب الله لبنان تصاویر هدف قرار دادن سامانه راداری کشف توپخانه از نوع AN/TPQ-37 که ارتش رژیم صهیونیستی از آن برای شناسایی پرتابه‌ها، موشک‌ها و منابع آتش در یگان کنترل هوایی پایگاه «مرون» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کند، منتشر کرد.

در این تصاویر مشاهده می‌شود که موشک هدایت شونده حزب الله، سامانه راداری ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه مرون شناسایی و سپس آن را با دقت هدف قرار می‌دهد.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اذعان کرد که حمله هفته جاری حزب الله به پایگاه هوایی «مرون» به آن آسیب زده است.

کد خبر 6082185

دیگر خبرها

  • حماس: مواضع دولت بایدن درباره غزه متناقض است
  • حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • انفجار در طبریا در شمال فلسطین اشغالی
  • شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند
  • حماس: تل‌آویو نمی‌تواند هیبت فرو ریخته خود را احیا کند