Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی - فراخوان نهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویان ایران «نشان خواجه نصیرالدین توسی» از امروز، 30 دی ماه در استان کردستان اعلام شد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان نهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویان ایران «نشان خواجه نصیرالدین توسی» از امروز، 30 دی ماه در استان کردستان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام اینکه تاکنون هشت دوره از این مسابقات در سطح کشور برگزار شده است، افزود: مرحله استانی نهمین دوره این مسابقات بین دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات به صورت سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری عنوان کرد: شرکت در مسابقات مناظرات دانشجویی در قالب تیم‌های چهار نفره به همراه یک استاد دانشگاه خواهد بود.
وی بیان کرد: مسابقات مناظرات دانشجویی فرصتی برای یادگیری بهتر، بالا بردن روحیه انتقادپذیری، افزایش فن بیان و قدرت سخنرانی در جمع را بین دانشجویان ارتقا می‌دهد.
آوج عنوان کرد: با توجه به علاقه و پیگیری دانشجویان طی سال‌های گذشته، بعضی دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری مسابقات مناظره درون دانشگاهی کرده‌اند که با استقبال ویژه دانشجویان روبه رو شد.
آوج یادآور شد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام می‌توانند از تاریخ یکم لغایت ۳۰ بهمن ماه سال‌جاری به دفاتر فرهنگی دانشگاه خود یا معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان واقع در سه راه جهاد، سایت اداری، ساختمان جهاددانشگاهی، طبقه اول مراجعه یا با شماره تماس ۳۳۲۴۰۴۸۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی مناظرات دانشجویی نهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار

مسلم حدیدی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان این‌که اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و حمایت از بانوان کارآفرین با توجه به ظرفیت ها و ساختارهای این سازمان از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه به سازمان جهاددانشگاهی استان سپرده شده، گفت : در این طرح پس از فراخوان و ثبت نام، بانوان سرپرست خانواده در دوره های مهارتی اشتغال محور شرکت کرده و پس از کسب مهارت لازم و توانمندسازی به بازار کار معرفی می شوند.

وی با اشاره به  تجربه‌های موفق و بسترهای بوجود آمده در مرکز شتابدهی شغلی صنایع فرهنگی و فناوری های نرم سازمان جهاددانشگاهی استان، افزود: دوره های آموزشی این طرح شامل صنایع بافتنی(ماندالا بافی، مکرومه بافی)،  صنایع چوبی، گوهرشناسی و تراش سنگ های قیمتی، خیاطی(مدولباس)، عروسک بافی، کار با چرم، دوره های نرم افزار(گیم و انیمیشن، طراحی سایت، موشن گرافی و...)، تکنسین داروخانه و کمک های اولیه است.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار  ۲۰ تا ۴۰ ساله می توانند تا پنجم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: افراد واجد شرایط برای ثبت نام و دریافت توضیحات بیشتر می‌توانند به مرکز آموزش دوره های تخصصی سازمان جهاددانشگاهی استان مراجعه کنند  یا با شماره ۳۱۰۳۱ داخلی ۳۰۰ تماس بگیرند.

حدیدی تصریح کرد: بزودی دو همایش در این خصوص در سطح استان برگزار خواهیم کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد