Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در 35 حوزه امتحانی در این استان خبر داد.

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم در سال جاری گفت:‌ آزمون كتبی این مسابقات به‌صورت همزمان كشوری در روز 11 بهمن‌ماه سال جاری در فارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه این آزمون در 30 شهرستان استان فارس برگزار می‌شود، گفت: آزمون كتبی در 35 حوزه امتحانی در سطح استان برگزار خواهد شد.
نداف با یادآوری اینكه 7 هزار نفر از استان فارس در این آزمون ثبت‌نام كرده بودند، گفت: از این تعداد 2 هزار نفر از شهرستان شیراز بودند و بعد از آن شهرستان استهبان با 800 نفر بیشترین تعداد شركت‌كنندگان در این آزمون را داراست.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس با تصریح اینكه این آزمون در سه حوزه امتحانی در شیراز برگزار می‌شود، گفت: در استهبان این آزمون در 2 حوزه امتحانی و در مابقی شهرستان‌ها هر كدام در یك حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.
وی با یادآوری اینكه آزمون الكترونیكی این مسابقات نیز در تاریخ 26 دی‌ماه جاری برگزار شد، گفت: آزمون كتبی در 14 رشته دارای زیر گروه‌های امتحانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني آزمون سراسري حفظ و مفاهيم قرآن حوزه امتحاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه

 

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان، آزمون سراسری کنکور در روز‌های ۷ و ۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

محمدی افزود: در روز ۶ام آزمون در رشته‌های انسانی که ریاضی و هنر در دو نوبت صبح و عصر و در روز جمعه نیز آزمون در رشته تجربی برگزارمیشود.

دبیر ستاد استانی برگزاری آزمون‌های سراسری استان کرمان تصریح کرد: برای اولین باراست که کنکور سراسری در دومرحله و در اردیبهشت ماه برگزار میشود.

وی تاکید کرد: امسال در استان کرمان دردومرحله اول ۴۵هزارو ۳۰۰نفر داوطلب به رقابت خواهند پرداخت که ۱۳هزار و ۴۶۳نفرآن مربوط به شهر کرمان است که بیشترین داوطلب نیز با ۱۸هزار و ۶۱۲ نفر مربوط به رشته تجربی است.

داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون از امروز ۲ام اردیبهشت ماه تا قبل از برگزاری آزمون می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری منتشر شد
  • رقابت بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون سراسری
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور سراسری