Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مراسم نام گذاری سالن ورزشی چند منظوره و تازه تاسیس روستای خرم آباد تربت جام به نام سردارسپهد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سالن ورزشی روستای خرم آباد تربت جام برگزار شد.

محسن سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام‌گفت: با بهره برداری سالن وررشی در روستای خرم آباد، جوانان و نوجوانان روستا درحوزه ورزش فعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: با بهره برداری از سالن ورزشی جوانان و نوجوانان روستای خرم آباد تیم‌های مختلف ورزشی را تشکیل دادند و امیدواریم با نام گذاری این سالن به نام سردار شهید سلیمانی بتوانند با استفاده از تفکر شهید سلیمانی جسم و روح شان را پرورش دهند.

انتهای پیام// ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالن ورزشی سردار سلیمانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد

سرتیپ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای گرامیداشت دهه ارتش و هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی از بوستان معلم مزار شهدای گمنام تا مجموعه ورزشی وحدت شهرستان تربت جام با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی و مسؤول ورزش همگانی تربت جام بیان کرد: در برگزاری این همایش اداره ورزش و جوانان و سایر ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی تربت جام همکاری و مشارکت داشتند که از همراهی و همکاری آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

گفتنی است: در پایان این همایش با همکاری ادارات و نهادهای تربت جام تعداد ۸۰ جایزه شامل دوچرخه، لباس ورزشی و غیره به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد خبر 6082460

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت