Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی به ایستگاه آخر رسیده و ظرف روز‌های آینده نام علی دایی به عنوان سرمربی قطعی ایران معرفی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه هیئت‌رئیسه مصوب کرد مربی تیم ملی داخلی باشد، مسئولان منتظر نظر وزیر ورزش و جوانان ماندند. دیروز هم که حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی عمان قطعی شد و به همین خاطر دیگر بهانه‌ای برای اعلام نشدن نام دایی به عنوان سرمربی جدید وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئولان فدراسیون دایی به این جهت گزینه‌ای اصلح است که علاوه بر دانستن زبان انگلیسی، اعتباری بین‌المللی دارد. او به واسطه رابطه خوب با بازیکنان تیم ملی هم به نیمکت نزدیک‌تر شده است. دیروز یکی از مقامات فدراسیون فوتبال از مذاکرات جدی با علی دایی خبر داد و گفت: «با او به توافقات کلی رسیده‌ایم. یعنی صحبت‌ها صورت گرفته است. گزینه ما علی دایی است.» این یعنی هیئت‌رئیسه با او تمام کرده است. خود دایی هم که در مصاحبه‌ای اعلام کرد دوست دارد سرمربی تیم ملی شود. مقدمات برای شروع همکاری مهیا به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست همین حالا پشت پرده هیئت‌رئیسه فدراسیون در حال انجام مذاکرات جزئی با این مربی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران علی دایی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم