Web Analytics Made Easy - Statcounter

مداحی با بیان‌اینکه هیئتی که گرفتاری نیازمندان را برطرف نکند از ماهیت خود دور شده است، گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی در ۱۰۵۰ شعبه هیئت رزمندگان اسلام در سراسر کشور جمع‌آوری و به مناطق آسیب‌دیده در سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

«علی اکبر مداحی فر» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه هیئت تراز انقلاب اسلامی باید در خدمت مردم باشد، اظهار کرد: هیات رزمندگان اسلام و کلیه شعب آن در سراسر کشور بر همین اساس در طول سال و در هنگام بروز مشکل و حوادثی، به یاری هموطنان می شتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئتی که گرفتاری نیازمندان و ایتام را برطرف نکند از ماهیت خود دور شده است.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام افزود: کمک های نقدی و غیرنقدی بسیاری در 1050 شعبه هیات رزمندگان اسلام در سراسر کشور جمع آوری شده و به مناطق آسیب دیده در سیستان و بلوچستان ارسال شده و جمع آوری کمک ها همچنان ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: اعزام 40 گروه جهادی، اقدام ویژه ما در یاری رسانی به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان است که این گروه ها در کنار توزیع کمک های غیرنقدی شامل پوشاک و ارزاق، بسته های فرهنگی نیز در اختیار سیل زدگان قرار می دهند.

 

مداحی با بیان اینکه کمک هیات رزمندگان اسلام به سیل زدگان به کمک های نقدی و غیر نقدی محدود نمی شود، گفت: اجرای برنامه های فرهنگی جزو اقدامات ما در مناطق سیلزده است که بخشی از آن به منظور ارتقای روحیه و امید و نشاط در میان سیل زدگان است.

 

وی در پایان تاکید کرد: دستگاه ها و نهادهای فعال در زمینه خدمت رسانی به سیلزدگان باید به موضوع تقویت روحیه و افزایش امید به زندگی و گسترش روحیه شادابی و نشاط در گروه های آسیب دیده اهتمام داشته باشند.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما طرح ملی فهما اردبیل سقوط هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی طرح ملی فهما کمک به سیل زدگان هیات رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند

به گزارش خبرآنلاین، «محمد امین لیاقت»، رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: پس از بارندگی‌های اخیر در جنوب کشور و جاری شدن سیلاب و بروز مشکلات فراوان ناشی از آن برای هموطنان این مناطق،چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ ۱۸نفر آتش نشان بندرعباسی به همراه یک دستگاه مینی بوس و تجهیزات کامل نجات، چند دستگاه موتور پمپ تخلیه آب، البسه و لوازم و تجهیزات انفرادی و غواصی عازم چابهار شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897776

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • ️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند