Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، متن نامه این استاد حوزه علمیه قم بدین شرح است:

حضرت مستطاب آیت الله العظمی سیستانی دام ظله الوارف

السلام علیکم و رحمه الله

حضرت حق متعال را شکرگزارم که خبر موفقیت عمل جراحی و بهبودی حضرتعالی مسرت وصول بخشید و با ابتهال به درگاهش مسالت می نمایم که با شفاء عاجل و کامل آن مرجع عظیم الشان بر جامعه شیعه منت نهاده و برکات وجود مبارک را در ظل عنایات حضرت بقیه الله ارواحنا لتراب مقدمه الفداء مستدام بدارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آیت الله العظمی استاد حوزه علمیه قم جامعه شیعه شیعیان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست تشکیل ستاد دهه کرامت استان گفت: سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) که مصادیق بارز کرامت هستند به عنوان نمادین دهه کرامت نامگذاری شده و یک تابلو است که باید همه اقدامات و بزرگداشت‌ها با هدف پررنگ نگهداشتن این تابلو برای بشر انجام شود.

او افزود: دنیا از نعمت‌های الهی است و برای بشر خلق شده که باید انسان بهره را از آن داشته باشد و کرامت، انسان را به سعادت و بهره مندی از نعمات الهی سوق می‌دهد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: مشکلی که امروز و هر روز در تاریخ با انواع جنایت‌ها و خیانت‌ها وجود داشته به دلیل عدم ترویج فرهنگ کرامت و گرایش انسان‌ها به مادیات به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان، مکتب پرافتخار انبیا، اولیا و امامان را نماد کرامت و عزت معرفی کرد.

در این نشست، حضور خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌ها در بقاع و مساجد، اعزام زائر اولی‌ها و ۲۰۰ زوج به مشهد مقدس، همایش‌ها و جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های دهه‌ کرامت در خراسان جنوبی اعلام شد.

امسال دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • فال انبیا فردا جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران