Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی در جلوی در یکی از کلانتری‌های شرق تهران خبر داد. تاریخ انتشار: 14:56 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۶۷۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "بهزاد هادی پور" گفت: صبح روز گذشته ماموران گشت پیشگیری یکی از کلانتری‌های شرق تهران در زمان خروج از کلانتری مشاهده می‌کنند که ۲ نفر در جلوی کلانتری با هم درگیری لفظی داشته و دست به یقه شده اند که یکی از ماموران گشت برای بررسی موضوع وارد عمل شده و این ۲ مرد را از هم جدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از طرفین دعوا در خصوص درگیری اش با مرد جوان ادعا می‌کند که این مرد که از همکاران شما است به جلوی در خانه ام آمده و با نشان دادن یک حکم جلب عنوان کرده که به او پول پرداخت کنم تا بتواند رضایت شاکی را بگیرد و من را به کلانتری منتقل نکند.

رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران در ادامه با بازرسی بدنی از طرف دیگر درگیری پرداختند که از جیب مرد جوان یک رشته دستبند، گاز اشک آور و آنتن بیسیم به دست آوردند که متهم همراه مرد جوان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ هادی پور اظهار داشت: ماموران در ادامه، شاکی اصلی پرونده مرد جوان را شناسایی کردند و به کلانتری دعوت کردند، شاکی مدعی بود از طریق یکی از دوستانم با این جوان که خود را مامور معرفی کرده بود آشنا شدم، وی مدعی بود می‌تواند طلبم را از مرد بدهکار بگیرد.

وی افزود: مامور قلابی در بازجویی‌ها اظهار کرد، این شیوه را از یکی از دوستانش آموزش دیده است و عنوان کرد که با این شیوه در نقش مامور قلابی شاکی پرونده به بخشی از پول خود می‌رسد و مرد بدهکار نیز فکر می‌کرد با پرداخت ۴۰ درصد از پول رضایت را می‌گیرد که من این پول را برای خودم بر می‌داشتم که فکر نمی‌کردم انقدر زود دستگیر شوم و در اجرای نقشه ام ناکام بمانم.

بیشتر بخوانید: مجری قلابی رادیو دستگیر شد

این مقام پلیسی در پایان گفت: شاکی و بدهکار پرونده مالی از این مامور قلابی شکایت کرده و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ هادی پور در راستای این خبر به شهروندان توصیه کرد: در زمان مراجعه ماموران حتما کارت شناسایی و حکم ماموریت آنان را مورد بررسی قرار دهید تا در دام اخاذی و کلاهبرداران مامور نما گرفتار نشوید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مامور قلابی پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، از اوایل بهمن ماه سال گذشته گزارش‌های زیادی در خصوص سرقت خودروهای پراید و پژو در مناطقی از تهران به پلیس رسید. این خودروها برای دقایق کوتاهی کنار خیابان پارک شده و سرقت شده بود. به دنبال ثبت چند شکایت مشابه به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت تهران تحقیقات در این باره آغاز شد.

گشت‌زنی‌های ماموران پلیس در این باره ادامه داشت تا اینکه مامورانِ یکی از واحدهای گشتی در شمال تهران به دختر و پسری جوان که سرنشینان یک سمند بودند مظنون شدند. استعلام وضعیت خودرو نشان می‌داد که شب گذشته در یکی از خیابان های تهران سرقت شده است. آنها با دیدن ماموران از خودرو پیاده شده و تلاش کردند با دویدن در پارکی که آن نزدیکی بود فرار کنند اما با وجود فرار پسر جوان، دختری که همراهش بود دستگیر شد.

فرار از خانه
دختر 23 ساله وقتی تحت بازجویی قرار گرفت گفت از سرقتی بودن خودرو اطلاعی نداشته است. او به ماموران گفت:‌ من ساکن مشهد هستم و مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوان آشنا شدم و بعد از مدتی به یکدیگر علاقه‌مند شدیم. من رانندگی ام خوب است و در مشهد در مسابقات رالی شرکت می‌کردم. به همین دلیل او از من خواست که به تهران بیایم و من هم که دلبسته اش شده بودم حرفش را گوش کردم و با فرار از خانه به تهران آمدم.

دختر جوان ادامه داد:‌ در تهران پسر مورد علاقه ام به استقبالم آمد و من را به خانه دوستانش برد. مدتی هم از من در یک مهمانپذیر نگهداری می‌کرد اما از رالی و ماشین سواری خبری نبود. او که می‌گفت در یک نمایشگاه ماشین کار می‌کند گاهی با یک ماشین من را بیرون می برد و دور دور می‌کردیم. یک شب با هم بیرون رفتیم و از من خواست نیم ساعت منتظر بمانم و دقایقی بعد با یک ماشین آمد و گفت چون رانندگی ام خوب است من رانندگی کنم اما کمی بعد فهمیدم که خودرو سرقتی و او یک سارق حرفه ای است. تهدیدم کرد که اگر با او همکاری نکنم من را می کشد و بعد از آن بود که به ناچار با او به سرقت می رفتم. او خودروها را سرقت می‌کرد و من هم رانندگی می‌کردم تا اینکه سرانجام دستگیر شدم.

بر اساس این گزارش هم اکنون دختر جوان با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری پسر سارق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دعوا در صف نانوایی منجر به کنده‌شدن گوش پسر جوان شد
  • مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی کند!
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود