Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردازنده سریع

چیپست Kirin 710F گوشی Huawei Y9s در بخش پردازنده مرکزی دارای هشت هسته پردازشی، شامل چهار هسته بسیار سریع Cortex-A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته پردازشی کم مصرف  Cortex-A53با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است. در مواقعی که کاربر، کارهای سنگین مثل پخش ویدئو، گیمینگ و ویرایش عکس و ویدئو انجام می‌دهد، این هسته‌های پرقدرت Cortex-A73 هستند که وارد عمل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برای استفاده‌های سبک‌تر چون وب‌گردی، اینستاگرام و تلگرام، هسته‌های Cortex-A53 مورد استفاده قرار می‌گیرند تا در مصرف باتری صرفه‌جویی شود.

اگر Kirin 710F را با چیپست نسل قبل Kirin 659 مقایسه کنیم، در عملکرد تک هسته 75 درصد و در عملکرد چند هسته‌ای 68 درصد سریع‌تر است. مطمئناً این یک خبر خوب برای علاقه‌مندان به گوشی  Huawei Y9sاست؛ چرا که می‌توانند از عملکرد سریع و روان‌تری بهره‌مند شوند.

 

پردازنده گرافیکی 64 هسته‌ای پرقدرت

تراشه Kirin 710F دارای پردازنده گرافیکی مجتمع Mali-G51 MP4 است که به دلیل استفاده از چهار دسته سایه‌زن، عملکرد گرافیکی چشم‌گیری دارد. پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 با برخورداری از ریزمعماری به‌روز و بهینه Bifrost، از تمام رابط‌های برنامه‌نویسی مُدرن نظیر OpenGL ES 3.2،  Vulkan 1.0و OpenCL 2.0 پشتیبانی می‌کند. بنابراین چه با گوشی خود بازی کنید و چه ویدئوی 4K تماشا کنید، چیپست Kirin 710F تعبیه شده در گوشی Huawei Y9s هرگز کاربر را ناامید نخواهد کرد.

 

همچنین این تراشه از فناوری بهبود دهنده GPU Turbo 3.0 بهره می‌برد که می‌تواند ضمن کمک به اجرای روان‌تر بازی‌ها و بهبود سرعت پاسخ‌دهی صفحه لمسی گوشی، مصرف باتری را تا 10 درصد کاهش دهد.

هوش مصنوعی پیشرفته

این چیپست به شتاب‌دهنده هوش مصنوعی نیز مجهز شده است. پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) این چیپست از فناوری هوش مصنوعی برای تشخیص صحنه و شناسایی اشیا بهره می‌گیرد تا تنظیمات دوربین را به طور خودکار در بهترین حالت ممکن قرار دهد. این چیپست پرقدرت، قادر به تشخیص 22 صحنه مختلف در بیش از 500 سناریو است. بنابراین اگر کاربر نخواهد با تنظیمات سخت دوربین دست و پنجه نرم کند، هواوی Y9s او را از انجام این کار بی نیاز می‌کند.

 

مودم پرسرعت LTE

مودم داخلی چیپست Kirin 710F از VoLTE دوگانه پشتیبانی می‌کند که به معنای امکان استفاده از دو سیم‌کارت 4G هم‌زمان است. پشتیبانی از LTE Cat.12/13 باعث شده سرعت دانلود گوشی Huawei Y9s به 600 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود آن به 150 مگابیت در ثانیه برسد.

زمان عرضه هواوی Y9s در بازار ایران

لازم به ذکر است گوشی هواوی Y9s به‌زودی در بازار ایران، نخست در قالب پیش فروش عرضه خواهد شد و خریداران اولیه از هدیه‌ای به ارزش ریالی ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومانی برخوردار خواهند شد. اطلاعات بیشتر درباره پیش فروش Y9s به‌زودی منتشر خواهد شد.

 

هوآوی؛ دومین برند برتر دنیا در حوزه گوشی‌های هوشمند

محصولات و خدمات هوآوی در بیش از 170 کشور جهان موجود است و توسط یک سوم از جمعیت جهان استفاده می‌شود. Huawei Consumer BG یکی از سه واحد تجاری هوآوی محسوب می‌شود که گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و تبلت‌ها، ابزارهای پوشیدنی و سرویس‌های ابری و... ‌را شامل می‌شود. هوآوی با قدمتی حدود 30 سال تجربه و تخصص در صنعت ارتباطات، حالا دومین برند برتر در حوزه گوشی‌های هوشمند در سطح دنیاست و در تلاش است تا مقام نخست را از آن خود کند.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما گوشی هوآوی شرکت هوآوی مکانیسم ماشه مهدی بازرگان زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی به تهران سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه‌ای با تکرار ادعا‌های خود علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران گفت: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه با خبرگزاری آلمانی "دویچه وله" مدعی شد که ایران هفته‌ها و نه ما‌ه‌ها با داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای تولید بمب هسته‌ای فاصله دارد، اما این بدان معنا نیست که ایران در این مدت زمان سلاح هسته‌ای دارد یا خواهد داشت.

وی در این مصاحبه گفت: اگرچه غنی‌سازی اورانیوم در سطوح نزدیک به درجه تسلیحات باعث نگرانی است، اما نمی‌توان به این نتیجه مستقیم رسید که ایران اکنون سلاح هسته‌ای دارد.

گروسی ادامه داد: یک کلاهک هسته‌ای کاربردی به چیز‌های دیگر مستقل از تولید مواد شکافت‌پذیر نیاز دارد.

وی همچنین با بیان اینکه اهداف ایران نامشخص است گفت: خط‌مشی عمومی ایران این است که این ماده شکافت‌پذیر برای مقاصد پزشکی یا غیرنظامی مورد نیاز است.

این ادعا‌های گروسی در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران بار‌ها تأکید کرده‌اند که دکترین هسته‌ای ایران همیشه صلح‌آمیز بوده است و هیچ‌گاه به‌دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز گذشته در نشست خبری هفتگی خود در این خصوص تأکید کرد: دکترین هسته‌ای ایران کاملاً واضح و روشن است و اقدامات صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانیم، اساساً سلاح هسته‌ای در دکترین هسته‌ای ایران هیچ جایگاهی ندارد و بار‌ها مواضع ایران دراین‌باره اعلام شده است.

مدیرکل آژانس همچنین با تکرار ادعا‌های خود درباره بازرسی‌ها از تأسیسات هسته‌ای ایران گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آن سطح دسترسی را که نیاز است، دریافت نمی‌کند، این موضوع بر گمانه‌زنی‌ها در مورد برنامه هسته‌ای تهران افزوده است.

مسئله بازرسی‌ها در حالی مطرح می‌شود که آژانس ۱۰ برابر بیشتر از دیگر کشور‌های عضو "ان‌پی‌تی" بر تأسیسات ایران نظارت دارد.

پیشتر محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی حجم تأسیسات هسته‌ای ایران را حدود ۲ درصد تأسیسات هسته‌ای سراسر جهان دانست و گفت: منطقی نیست بیش از ۱۰ برابر دیگر کشورها، ایران تحت بازرسی قرار بگیرد.

وی در حاشیه شصت و هفتمین کنفرانس سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین گفت: ایران همکاری خوبی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دارد. حدود ۱۲۰ بازرس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم‌اکنون مورد پذیرش و اعتماد ایران هستند و فعالیت جدی دارند.

گروسی همچنین در این مصاحبه در واکنش به تنش‌ها بین رژیم صهیونیستی و ایران اظهار داشته که هرگونه تصور حمله به تأسیسات هسته‌ای محکوم است.

وی درباره تهدید حملات هسته‌ای گفت: به‌نظرم عادی‌سازی صحبت از تسلیحات اتمی، استفاده از این تسلیحات و دستیابی به تسلیحات اتمی واقعاً اسفناک است.

مدیرکل آژانس همچنین با بیان اینکه آژانس همواره از گفتگو‌ها میان ایران و آمریکا حمایت می‌کند، در خصوص مذاکرات ایران و آژانس گفت: آنچه واقعاً به آن تمایل دارم، مذاکرات میان ما و ایران است، زیرا چیز‌های زیادی وجود دارد که باید درباره آن شفاف‌سازی شود و به همین دلیل است که قصد دارم به‌زودی به ایران سفر کنم.

او گفت که پیامش به ایران این است که باید بیشتر با آژانس همکاری کند.

دیگر خبرها

  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است