Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:01:18 GMT

چرا برانکو سرمربی ایران نشد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۳۸۸۸

چرا برانکو سرمربی ایران نشد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس با وجود پیشنهاد از فدراسیون فوتبال ایران برای مربیگری، ولی روز گذشته با فدراسیون عمان به توافق رسید تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

سایت الکوره در تماس تلفنی با مدیر برنامه سرمربی کروات دلیل رد پیشنهاد ایران و پذیرفتن هدایت عمان از سوی موکلش را جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برنامه برانکو در پاسخ به این سوال گفت: فدراسیون ایران تا آخرین لحظه به برانکو پیشنهاد مالی قابل توجهی را می‌داد، اما موکلم بعد از صحبت کردن با سالم الوهیبی، رئیس فدراسیون عمان اصرار کرد تا هدایت عمان را برعهده بگیرد.

وی افزود: جلسات زیادی میان برانکو و فدراسیون عمان برگزار شد. یکی از اهداف عمان راه یابی به مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بود.

مدیر برنامه برانکو در پایان رقم قرارداد موکلش را فاش نکرد، اما این رقم بسیار بالا است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که ‏بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!