Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@07:23:18 GMT

اجتماع حامیان مقاومت در راه ولایت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۳۹۱۳

اجتماع حامیان مقاومت در راه ولایت

گروه جامعه ــ اجتماع مردمی «حامیان مقاومت در راه ولایت» امشب، 30 دی‌ماه، در آستان حضرت شیخ صدوق‌(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ اجتماع مردمی «حامیان مقاومت در راه ولایت» امشب ۳۰ دی‌ماه، در آستان حضرت شیخ صدوق‌(ره) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام عالی و سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهند کرد و مهدی منصوری نیز به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این مراسم که از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد، روایتگری و افتتاح نمایشگاه عطر بهشت نیز انجام می‌شود.   یادآوری می‌شود؛ آستان شیخ صدوق‌(ره) در سه راه ورامین، خیابان ابن بابویه واقع است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه حامیان ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع کرمانشاهیان در حمایت از سیلی ایران به رژیم صهیونیستی

ایسنا/کرمانشاه اجتماع مردم غیور کرمانشاه در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این تجمع از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (۲۶ فروردین) در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد و حاضران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر، لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا مهدی(عج) و نیز همراه داشتن پلاکاردهایی با مضامینی شامل «هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید»، «ما عاشق فلسطین هستیم» و ...حمایت خود را از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه اعلام کردند.

حضور زنان، کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در حمایت از مادران و کودکان مظلوم غزه جلوه خاصی به این مراسم داده بود. همچنین تعدادی از مادران شهدا با عکس فرزندان شهید خود و حاج قاسم در این مراسم حاضر شده بودند.

برخی از حاضرین در این مراسم به شکرانه این پیروزی اقدام به پخش شیرینی و شکلات بین مردم می کردند.

در ادامه این مراسم پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی از سوی حاضران به آتش کشیده شد.

 حجت الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم در این تجمع اظهار کرد: مردم ولایی کرمانشاه از بامداد امروز و در پی پاسخ کوبنده سپاه به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، غرق در شادی و سرور شده اند.

وی با بیان اینکه حمله بامداد امروز به رژیم صهیونیستی حق قانونی ما بود، تاکید کرد: این حمله سیلی و مقدمه‌ای برای نابودی اسرائیل جنایتکار بود و امیدواریم به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در دنیا باشیم.

وی اضافه کرد: سپاه ظرف ۱۰ روز اخیر نجابت به خرج داده و منتظر مانده بود تا مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه را محکوم کنند، اما زمانی که دیدند مدعیان حقوق بشر نه فقط جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نکرده، بلکه با سکوتشان از اسرائیل غاصب دفاع هم می کنند، پای کار آمده و با موشک ها و پهپادهای خود مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

مشابه این تجمع مردمی در دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه برپا شد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • حامیان پوشالی تعرض و خیانت چگونه برای مخاطبان در فضای رسانه‌ها، سناریوسازی می‌کنند؟
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • اجتماع کرمانشاهیان در حمایت از سیلی ایران به رژیم صهیونیستی
  • محوریت ری در تصمیم احتمالی تقسیم کشوری مورد توجه کارشناسان باشد
  • نشان خادمی آستان قدس رضوی به میزبانان محفل اعطا شد
  • درخواست از شهرداری تهران برای تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم حسنی
  • اعطای نشان خادمی رضوی به میزبانان ویژه برنامه «محفل»