Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت رهبر معظم انقلاب پستی درباره مهندس بازرگان منتشر کرد که به این شرح است: اختلاف اصلی دولت موقت با امام (ره)بزرگوار سر این قضیه بود که آن‌ها توجه نمی‌کردند، آمریکا تغذیه کننده رژیم طاغوت بودند، اگر به او میدان داده شود، مجال داده شود دوباره ضربه خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 15:08 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۶۷۳

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب پستی درباره مهندس بازرگان منتشر کرد که به این شرح است:

«اختلاف اصلی دولت موقت با امام(ره) بزرگوار سر این قضیه بود که آنها توجه نمی‌کردند، آمریکا تغذیه کننده رژیم طاغوت بودند، این رژیم حالا بر افتاده است، اما آن دستگاه تغذیه کننده هنوز باقی است، فعال است. اگر به او میدان داده شود، مجال داده شود دوباره ضربه خواهد زد.»

بیشتر بخوانید: فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مهندس بازرگان

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر انقلاب مهندس بازرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد

ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصادو مسکن وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه برخی از دلالان و سوداگران از بستر سامانه‌های  ثبت آگهی از جمله دیوار و شیپور و مابقی سکو‌های اینترنتی در حوزه انتشار آگهی کار می‌کنند سوءاستفاده‌هایی می‌کنند گفت: دلالان و سوداگران برخی از ملک‌های که وجود خارجی ندارند در سکو‌ها آگهی ثبت کرده و به صورت گسترده قیمت سازی میکنند.

وی افزود: درهمین راستا و طبق مصوبه شورای عالی مسکن هر ملکی که در سامانه انتشار و سکو‌ها ثبت شود باید در ابتدا احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان وجود داشته باشد.

نوروزی بیان کرد: طبق مذاکراتی که با این وب سرویس انجام شده کامل این سیستم بین وب سرویس و سامانه املاک واسکان برقرار شده است وباید پیش از آگهی تمامی اطلاعات مالک و کد پستی آن احراز  شود تا مشخص شود که ملک وجود خارجی دارد، اما با این وجود هنوز برخی از سکو‌ها اقدام به انتشار آگهی‌ها بدون احراز هویت میکنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: در صورتی که فردی بدون کدپستی ثبت شده در سامانه املاک واسکان اقدام به ثبت آگهی کنند اجازه انتشار داده می‌شود، اما برای آگهی که با کد پستی در این وب سرویس ثبت شود تیک متمایز نمایش داده می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: در صورتی که این سکو‌ها تا هفته آینده این سرویس را در سایت‌های خود ایجاد نکنند بخش املاک  این سکو‌ها با مجوز شورای  امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • مهدی فضائلی این دستخط رهبری را برای اولین بار منتشر کرد /عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز...
  • ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز بازرگان کشف شد
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد