Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان یکی از راه های رسیدن به درآمد برای شهروندان را برگزاری جشنواره غذاهای دریایی دانست و گفت: با پشتوانه مردمی می توانیم جشنواره ها را برند کنیم.

کیمیا تنهایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اعتماد مردم مهمترین پشتوانه همه مسئولان است و ما به عنوان مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان مسئولیت داریم این اعتماد را نه فقط با شعار، بلکه با انجام اموری که به ما محول شده به خوبی جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به اینکه شبکه‌های مجازی مزایای خوبی دارد، تصریح کرد: در کنار این مزایا عده‌ای از این فضا برای انتشار اخبار نادرست استفاده می کنند که مردم باید بین اخبار درست و نادرست تمایز قائل شده و هر خبری را باور نکنند و ما به عنوان مدیران اجرایی باید به مردم نشان دهیم واقعا کار می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر مسئول در هر جایگاهی که قرار دارد به نحو احسن امورات محوله را انجام دهد، گفت: مسئولان انجام امور محوله را منوط به اختصاص بودجه ندانند. وقتی عشق به کار وجود داشته باشد طبیعی است بودجه هم به همراه می آورد.

تنهایی تصریح کرد: مدیریت در زمان مشکل معنا پیدا می‌کند و وقتی مسئولیت را قبول کردیم باید از پس مشکلات بر بیاییم و خود را اثبات کنیم، زیرا اگر شرایط عادی بود انجام امور کار سختی نبود لذا باید در انجام امور شفاف سازی کنیم و کارهایی که به ما محول می‌شود و امورات ارباب رجوع را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: اگر به تنهایی نمی‌توانیم اقدامی را انجام دهیم با استفاده از نیروهای زبده تیم کاری تشکیل دهیم. همچنین ایده های مردم را به خوبی بررسی و بتوانیم اعتمادسازی کنیم و مطمئن باشیم مردم قدرشناس هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به اینکه توسعه گردشگری دریایی یکی از ظرفیت‌های انزلی است و باید در این زمینه هم اندیشی کنیم، گفت: شورای اداری می تواند محل هماهنگی و اجرایی شدن ایده‌ها باشد.

وی یکی از راه های رسیدن به درآمد برای شهروندان را برگزاری جشنواره غذاهای دریایی دانست و اضافه کرد: این جشنواره ها با پشتوانه مردمی و به صورت خودگردان می‌تواند به خوبی اداره شود و نیازی به ورود دولت نداریم.

تنهایی با بیان اینکه با پشتوانه مردمی می توانیم جشنواره ها را برند کنیم، گفت: با تکیه بر پتانسیل های انزلی می توانیم اشتغالزایی و کسب درآمد کنیم. دریا و تالاب از جمله پتانسیل های خوب این منطقه است و باید بدانیم اگر با اخلاص و برای مردم کار کنیم قطعا نتایج خوبی خواهیم گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بندر انزلي غذاهای دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت

سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، دوباره شرایط خوبی به دست آورده و پس از انجام تمرینات انفرادی، دیروز سه‌شنبه به جمع شاگردان دنیله ده‌روسی در تمرین اضافه شد و پا به پای ستاره‌های جالوروسی کارش را انجام داد و در کنار برنده‌ها عکس گرفت.

بازی درون تیمی بازیکنان رم در تمرین روز گذشته شرایطی ساخت که بازیکنان با یکدیگر کُری خوانی داشتند و در نهایت هم تیمی که سردار آزمون، پائولو دیبالا، روی پاتریسیو، بریان کریستانه و ... در آن حضور داشتند، به برتری رسیدند.

سردار آزمون که مدت‌ها از شرایط تمرینی دور بود، دیروز با شرایط خوبی به تمرین گروهی اضافه شد و کارش را انجام داد تا آماده ادامه بازی‌ها شود و در کنار تیم برنده هم عکس یادگاری گرفت که باشگاه رم هم این تصویر جالب را منتشر کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم
  • موشک به تنهایی بازدارنده نیست!
  • شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد
  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟
  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام